MaMaS skrev 2010-05-04 10:18:03 följande:
Deppig dag idag - den J-LA skit mensen kom imorse Inte för att jag blev förvånad, jag visste att den skulle komma, men ändå blir man lite ledsen att det inte fungerar. Jag fattar verkligen inte vad som är fel, varför fungerar det inte???
Jag vet....tur att vi kan plocka upp oss relativt snabbt, rutinerade som vi är
. Vi har iallafall varann-tjoho! Men allvarligt talat, jag vet-man hoppas så mycket ändå varje gång och blir lika ledsen (om ej mer) när man får mens...men jag tror på oss. Vi SKA lyckas! kramar i massor.
bubblan79 skrev 2010-05-04 16:32:15 följande:
Ja då kommer det nog bli så för oss också, när får ni börja då? och vilken metod får ni?någon som frågat om långtidsodling på SU? kan man säga att man vill ha det?Är så spänd och har tusen frågor inför imorgon. Så surt att få komma in nu men sen få vänta till hösten. Man vill ju nu, har man inte väntat tillräckligt länge liksom.
Jag börjar spraya i slutet på juni. Ska göra det under juli när de har stängt och sen gå dit 1a veckan de öppnar igen sa de (har för mig att jag ska dit den 4 augusti för att lära mig spruta). Planerat ÄP är v.33. Enligt dem är det 1a veckan de gör ÄP efter sommaruppehållet...