Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Jaaa äntligen fredag och imorgon ska jag äntligen få se Alice i underlandet! som jag har väntat på den!!
Funderade på det är med svettningarna igen...ehm om man får dem med samma intensitet oavsett när man tar tabletten, så kanske jag inte borde ta den på morgonen, vill ju inte få en svettattack på jobbet, åh va svårt det blev nu...
Försöker79 --> För mig har de varit mest under de dagarna jag ätit tabletterna, men ibland även lite längre, men det varierar lite mellan månaderna, kanske beror det på hur mycket hormonhalterna stiger?
Allmän fråga --> Är det någon av er härinne som har egen ÄL och regelbunden mens som jag? Tänkte mest om man kunde få jämföra lite S-progesteron resultat och höra lite vad ni vet om saken...
Vitsippa --> Någon mens i sikte ännu?
Försöker79 --> Tyvärr blir det inte Thailand i år iaf, men vi har bokat en lång weekend (ons-sön) till Island i början på september, ska bli jätteskoj! Vi hoppas hinna med både valsafari och ridning. Fast nu nojar jag såklart över att detta ska krocka med någon tid på SU och att vi får vänta pga av det osv...helt hopplöst när man inte riktigt törs planera något för tänk om...