Kissie skrev 2010-08-02 20:10:40 följande:
Ojojoj vilka humörsvängningar jag fått av sprayen, har ni andra också märkt av det och ömmande buk...
Men mer energi nu på spraydag 4 orkade tom ut och jogga ett 40 min pass efter jobbet.. Vill ju inte ta ut mig helt =D Bestämde mig i början av juli att jag skulle cykla till jobbet varje dag och känner mig trött, hurtig och mör efter dessa 3,2 mil om dagen men man vill ju inte gå upp mer än nödvändigt av sprayen.. ;D Så ett stort + att den ger extra energi...
Miss Star: Jag hade det som du beskriver första dagen men om man står lite framåtlutad och snortar till med en gång så märks den inte av.. Så som Tarda beskriver.. hihi
Jag har peppar peppar inte fått några humörsvängningar (ännu kanske jag ska säga) och ingen extra energi heller, med det senare hoppas jag på. Det jag har känt av är lite lätt illamående i samband med att jag tar sprayen, men det är nog för att man känner smaken, som INTE är god som sagt. I övrigt har jag börjat få spänningar runt äggstockstrakterna av och till, så jag utgår ifrån att de reagerar på sprayen och bökar runt lite innan de "stänger ner fabriken".
Jag fick till det jättebra med sprayen i högra näsborren igår kväll och imorse, kom fram till att jag nog varit lite för feg när jag "tryckt till" så jag inte fått till den där dimman så bra, i vänster blir det dock lite rinnigt fortfarande, men det är nog för att jag är så kopiöst högerhänt och gör allt rätt sopigt med vänstern. Men jag övar på och snortar kraftigt varje gång