Liffan skrev 2010-04-20 13:46:47 följande:
Sorry, jag var kanske lite otydlig. jag menade alltså mån och tis vecka 20 och hela vecka 21.*smiter ut igen när missförstånd förhoppningsvis är uppklarade*
OK, jag tänkte att du kanske menande det så
Men då säger jag måndag eller tisdag v.20. jag kan båda dagarna. Sen blir det mindre än 2 veckor till bröllopet och kanske lite tajt. Kul! Vi kan väl se vilka som kan respektive dag & utgå från majoriteten?
Tarda skrev 2010-04-20 20:36:44 följande:
Jag tror jag presenterade mig längre bak i tråden, men jag har inte varit här så mycket sen
dess.Vi har försökt i drygt 2 år och började vår utredning på SU i september. Ganska snart konstaterades att spermaprovet innehöll på tok för lite simmare. Våra chanser att lyckas på naturlig väg bedömdes som extremt låga (iofs tyckte de att vi borde skydda oss om vi nån gång i framtiden inte skulle vilja bli gravida) och det blev remiss till IVF.Först hade vi planerat ÄP v 22 men det har flyttats 2 ggr (har oregelbunden mens), nu ser det ut att bli v 20 istället. Helst hade jag velat ha det så nära SUs sommarstängning som möjligt men det är svårt att styra över naturen, som ni nog märkt Vi gifter oss oxå senare i år. Märkligt att inte präst och kantor ingår, har aldrig hört om att det inte skulle göra det innan. Vilken församling gifter ni er i?
Sorry Tarda, det är jag som inte mindes
. Kul att du också har kommit igång..det känns som att det börjar rulla på för de flesta! (även för er som äter Pergo, det är en bra grej med fin statistik
). Då drar väl ett par av os igång efter sommaren då...spännande! Men som du sa Tarda- det är så mycket nu som står på spel...den sista anhalten. Tur att den är uppdelad på så många delmål & trial & errors!
Vad roligt att ni också ska gifta er!! Hur har ni tänkt & ha det?
Stella Kardunn skrev 2010-04-20 22:14:01 följande:
Kallelsen har kommit! 17 maj är det dags, nu ska jag bara se om det är möjligt att få nybesöket före lunch så jag kanske inte behöver ta en hel dags semester.
Tjoho, jag visste det!! Deras tisdags, onsdagsutskick är att räkna med
. Vad skönt!
Jag laddar inför mötet idag kl. 9:00. Även om det bara är infomöte så är det så skönt att komma igång. Jag ska gå själv, vilket är OK för mig. Det står att samling sker i foajén i entréplanet i KK-byggnaden. Är det den gamla vanliga reprokliniken på Sahlgrenska?
kram