Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
FrkSommar skrev 2010-03-30 23:26:12 följande:
Hej,angående problemet med att känna igen folk man aldrig träffat...inför fika med Liffan i morgon bad jag familjen om hjälp, jag tror ingen av dem fattade ritkigt vad jag menade men jag bara måste få dela med mig av resultatet, det gav mig många goa skratt Nej det är absolut inte lätt att beskriva sig själv, jag tänkte få lite hjälp på kalaste jag var på i kväll och ställde samma fråga till alla, hur ser jag ut? Tror inte att svaren säger dig mycket men de var så dumma att jag måste ändå dela med mig av resultatet: 1 ”Du kommer alltid att vara min dotter oavsett hur du ser ut” –Pappa ….vem annars… 2 ”Du ser lite sliten ut, försök att vara lite ledigare…och sluta röka” – Mamma 3 ”Du ser trött ut men ryggen är rakare” Lillasyster som är arbetsterapeut… 4 ”Hur så, har du gjort något med håret?? Sådant lägger jag aldrig märke till” Svågern 5 ”Som vanligt så ser du för djävlig ut” Väldigt ironiskt från lillebror 6 ”du har kjol på dig, vem har du lånat den av?” Systerdotter 5 år 7 ”Ganska lik min mamma” Systerson snart 7 år 8 ”hmm.. (tänker länge) ungefär som ett spöke, vit liksom med svarta hål där ögonen skall vara” Systerdotter 3,5år 9 ”du har gått ner ett par kilo och du är väldigt söt när min dotter sover på din mage” Lillasyster som just fått en paus från kinkig och trött bäbis…Tror ni att ni skulle känna igen mig? *fniss*Nu tänkre jag verkligen vara ledig i ett par dagar och det skall bli makalöst skönt, skall tänka bara på att ha trevlig och att sova :) Fikan i morgon kommer att bli en höjdpunkt!!OM någon skulle ånga sig så möts vi vid 7-11 på vasaplatsen 17:00.Kram från en totalt förälskad moster :)Jag skulle jättegärna vilja vara med och träffa er idag!! Men jag får väl hålla mig till nästa vecka
MissDrutten- åååh vad spännande! Jag är superrädd för detta med äp jag med...hoppas till gudarna att de knarkar dig (och sen mig) medvetslös! Håller tummarna här borta och hoppas att det går jättesmidigt. Hör av dig så fort du känner att du orkar. Kram
MiaSD- IDAG, idag idag är det din testdag!!! TÄNK om det har funkat! Är själv inte så troende, men ber för din skull till alla gudar och helgarderar mig
Liffan skrev 2010-03-30 17:57:34 följande:
Nej men sura uppstötningar är det ju även om det kanske kommer längre fram. nu har jag hämtat ut nästa kur pergo. kände mig lite misslyckad att jag var tvungen att hämta ut ännu en kur... men i övrigt har det varit en så bra dag så jag låter inte det förstöra. och nu när jag kom hem stod mannen och bakade och rullade köttbullar. han är fin han... kram