Hej på er och först och främst GRATTIS till Macpau! Och kul att ha Juristen tillbaka och att du mår bättre!
Här har varit lite stökigt, det är därför jag inte har varit här på ett tag. Mormor har varit väldigt dålig de senaste veckorna och gick till slut bort i tisdags. Inte oväntat, men så klart jobbigt och sorgligt. Jag hade hoppats att hon skulle hinna träffa Skrutten... Nu fick hon åtminstone veta att h*n är på väg, och glädja sig åt det.
Förutom detta en väldig massa jobb, som alltid den här tiden och på det en data-kurs som görs utanför arbetstid...
Idag var vi på RUL, fantastisk upplevelse! Nervöst förstås, men allt såg bra ut och full aktivitet var det, tom svårt för bm att mäta ibland. Jag har känt rörelser och små sparkar i drygt en vecka och visste att det var en livlig krabat, men det var kul att se också. Jag är enormt tacksam mot vår bm som redan för länge sedan erbjöd ett extrabesök i måndags, bara för att lyssna på hjärtljud och ta udden av nojor inför RUL. Eftersom jag redan känt rörelser var jag inte så himla nojig, men det var skönt att få bekräftelse!
Picnic låter som en finfin idé, jag är på!