MaMaS skrev 2010-03-25 09:32:59 följande:
Liffan: Jaså det är där du varit - har ju saknat dig! Välkommen hem igen! Nä, jag vill inte heller vara ledsen, men tyvärr blir det så. Därför jag inte orkar tänka på det, för man orkar inte vara ledsen mer tillslut. Min stackars sambo får ta många smällar, usch, får lite dåligt samvete ibland när allt går ut över honom Idag ska jag iallafall äta lunch med en kompis och sen blir det nog en promenad på stan, det ska bli mysigt. Borde inte du har bim snart?
Jovisst har jag BIM snart - på söndag eller nåt sånt. har inga känningar av mens men inte av något annat heller, tänker mer att det säkert kan vara så att mensen är lite sen pga pergon.
Macpau skrev 2010-03-25 10:29:26 följande:
Jag tror att alla vi som går igenom detta har killar/makar som är härdade vid det här laget...det är i såna stunder jag uppskattar att jag har en så snäll kille. När jag blir ledsen eller arg så skriker han aldrig tillbaka utan kramar mig bara (vilket resulterar i att jag vill slå till honom, visserligen) men ändå
Haha, det där med att man vill slå dem när de är snälla och tar en massaskit känner jag igen!
Det känns som att någon har slagit mig gul och blå - är helt mörbultad av trötthet efter de här två dagarna. men jag är glad att vara hemma iaf.
Hoppas att ni andra har en bra dag!
kram