Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
hoppas att du har en trevlig kväll med vänner och vin! åh, fick längtan till helgen... men imorgon är det FREDAG! det ska bli så härligt!
FrkSommar! Fina du! Önskar att jag hade varit vaken så vi hade kunnat snicksnacka lite... Så det är ett så långt ett inlägg får bli innan de säger till med andra ord
Ville bara säga att jag har läst det men att jag måste rusa nu. ska vara i hamlstad om en timma och senast jag kollade så tog det mer än så att köra dit. men återkommer (om än inte på hela dagen)!
Kram på dig frkS!
Goddag! Hoppas ni har en skön lördag!!
FrkSommar: jag är gärna med på en sådan 'tid på SU-lista' så kan man försöka ta en fika om någon annan är där och vill! jag kan lägga till en sådan rubrik. nu har jag ju ifs inga inbokade möten men det kommer väl... Har du någon reumatisk sjukdom (om du vill prata om det)? och jag feströker själv ibland så jag är inte den som dömer i det avseendet... Hoppas att du har en riktigt skön helg för dig själv!! och jar har inget emot tjattrande, bara trevligt! jag har själv en tendens att prata en del...
Nu har jag lagt till en rubrik om samordnad fika i anslutning till SU i medlemstråden.
När jag var där såg jag MissDruttens namn och undrar hur det går för dig med sprutande och sprayande? om du läser det här får du gärna rapportera!
FrkSommar: kom på att du redan berättat om din reumatism och allt du varit tvungen att gå igenom pga det. sorry, ibland är man inte helt med...
jag har lite av en städdag. jag är inget fan av städning. jag skar mig dessutom på någon vass kant under badkaret och började blöda ymnigt. jag hatar verkligen att städa.
BLÄ
men annars är det bra
Hej tjejer!
Måndag och ny vecka!
Försöker: jag tror att det kostande typ 80 kronor men jag fick ju frikort i samband med det här försöket så jag betalade inget. Jag hade inte heller någon tid utan gick bara dit och tog en nummerlapp.
Härligt med lite löpträning! om jag kan locka dig till städning så kan jag meddela att det var vädligt skönt och blev vädligt fint när jag var klar. fokusera på målet
FrkSommar: Hoppas att du fick dig lite sömn och att du inte jobbar ihjäl dig! Ses till helgen igen då
kramar