Maja09 skrev 2010-03-02 08:50:56 följande:
Idag skinner solen och det känns lite lättare att gå upp ur sängen faktiskt! Skall föröska ryka upp mig och göra lite nytta och inte bara vara trött. Börja med en prommis med en av vovvarna. Mina foglossningar verkar ha avtagit lite eller stabiliserat sig, värst är de när jag går och lägger mig!! Har skit svårt att komma ur sängen när toan kallar men de får gå så länge jag inte har ont hela tiden är jag glad. Hoppas att de blir lika för er andra också så de ni slipper ha ont hela tiden!!!! Tråkigt men alla magsyror!! är s¨glad att det ite fortsatte efter penecillinen för under den tiden va de hemskt! Hoppas att ni hittar något som hjälper er med de! I dag skall jag på föräldrargrupp nr 1 skall bli lite kul att träffa fler som snart skall ha bebisar! Tiden går så himla fort fattar inte vart den tar vägen helt enkelt!! Nej nu skall jag ta tag i mitt liv och sätta fart!! ha en underbar solskensdag!
visst är det härligt med sol
hoppas det gick bra på träffen.
Scapula skrev 2010-03-02 11:06:03 följande:
de finns som tugg tabletter också, inte så goda de heller men bättre =)
de har jag aldrig prövat.-)
The Kittycats skrev 2010-03-02 13:49:49 följande:
Jag ska pröva att gå 2 ggr/vecka, så får vi se. Jo precis jag har ju bara gått 2 ggr än så länge. Imorse kändes det riktigt bra, så jag tänkte att antingen hade det redan börjat hjälpa eller så var det psykologiskt Men nu känns det mer som vanligt, så det var nog bara en slump.Det ska ju helst kombineras med någon sorts vattengympa enligt sjukgymnasten, för att jag inte ska bli för orörlig. men jag har inte hittat några tider som fungerar för mig än.
ja men vad bra då får du nog resultat fort!