• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Farsta2014

35 dagar enligt appar, 33 dagar enligt UL, hoppas på igångsättning senast om 26 dagar... pga stort barn... slutar jobba om en 1 vecka. Hoppas jag hinner vara ledig 1 vecka men sen får bebis gärna komma spontant, den 26-27 januari skulle passa ganska fint, då är barnvakten ledig... dvs. jag hoppas på ett mirakel om 16-17 dagar... tror inte på det själv men man kan alltid drömma!

• Farsta2014
    Regnkappa skrev 2018-12-19 11:44:31 följande:

15. Så trött.

Hur gick det? När kom bebis? Har en dotter född 26/12 men hon var beräknad till 10/12 så det fanns inte en chans att hon skulle komma i januari.
  • Regnkappa
    Farsta2014 skrev 2019-01-10 22:27:43 följande:

Hur gick det? När kom bebis? Har en dotter född 26/12 men hon var beräknad till 10/12 så det fanns inte en chans att hon skulle komma i januari.

Bebisen kom väldigt punktligt på bf den 3/1. Grattis till ditt annandagsbarn!
  • Spaceman

Inte jag, men syrran har fyra dagar kvar. (Med sin pojkvän givetvis)

• Bebis201901

8 dgr kvar till bf! Sammandragningar heeeela tiden men inte smärtsamma.

På kvällarna mer åt förvärkshållet, sammandragningar med molande ont fram och bak... men ingen slempropp eller nåt annat kul

• Farsta2014
    Regnkappa skrev 2019-01-13 15:22:21 följande:

Bebisen kom väldigt punktligt på bf den 3/1. Grattis till ditt annandagsbarn!

Grattis! Vad roligt med bf-datum!

Ja, annandagsbarnet var 5 år sen, har nu ca 29-31 dagar till BF, 29 enligt RUL, 31 enligt app.
  • syntharen

7 dagar till planerat kejsarsnitt (men ibland får jag för mig att hon kommer sätta igång förlossningen tidigare den lilla busen, hon ligger i säte så varför inte hitta på mer bus? )

• Farsta2014

14 dagar kvar enligt UL, 16-17 dagar enligt mig. Hoppas på igångsättning senast på bf enligt UL, alltså om 14 dagar!!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?