• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Migas
    Regnkappa skrev 2018-12-19 11:44:31 följande:

15. Så trött.

Spännande att se om den kommer i år eller om det blir en tidig 2019-bebis????
  • Regnkappa
    Migas skrev 2018-12-19 15:15:44 följande:

Spännande att se om den kommer i år eller om det blir en tidig 2019-bebis????

Ja det är den stora frågan!! Spekulationerna går varma, kanske borde starta lite betting...
  • Farsta2014

52 dagar enligt mig, 50 dagar enligt RUL. Hoppas på tidigare igångsättning pga stort barn, så kanske 43?

• LifeOfBullshit

BF +3 idag och det känns redan som om jag håller på att förlora förståndet. Inte en enda känning. Ingenting. Tid den 2:a januari för bedömning om jag är mogen att sättas igång eller om det ska skjutas på tills den 9:e. Helst vill jag inte bli igångsatt men samtidigt pallar jag inte med denna smärta längre...

BF 25:e Dec 2018
  • Jsv17

Räknade ner här med min son, hoppas få räkna ner hela vägen den här gången med, 247 långa dagar kvar

Pojke 9-12-17
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?