Erikanerikan
Beklagar det dåliga beskedet

vi fick under rul veta att vår son hade markörer i hjärnan detta behövde inte alls vara något utan bara att man skulle ha ett extra obs på bebis allt annat såg fint ut och fick ny tid till ul. 2 veckor senare gjordes ett nytt ul och man såg nu fler fel ett brock på magen hade han fått, ett akut fvp togs och dagen efter fick vi det fruktansvärda besked T18

det var ett helvete att behöva leka gud avgöra om vårt barn skulle få fortsätta eller avsluta nu. Vi valde att avsluta det var fruktansvärt att behöva göra det han sparkade och kändes så frisk de måste blitt fel en förväxling mellan fvp han såg så fin ut när han kom ut jag mådde skit dåligt efter detta ångrar mig fortfarande samtidigt som jag vet att han har det bra nu. Obduktionen visade att han hade fel som endast en liten njure tarmarna var upp och ner, hål i hjärtat brocket han hade på magen var en bit av levern som stack ut vår son hade med andra ord alldrig klarat sig hela vägen fram jag hade vart tacksam för att få se honnom för en stund levande men min läkare sa så här- Är det för er skull eller hans skull? det fick mig att acceptera beslutet jag tog då. Så länge man inte ser fler fel så tror jag ändå att barnet ska få en chans smatidigt fick våran Wilmer somna in på det finaste stället i min varma kropp vaggandes. Han fattas mig fortfarande det gör så ont. Hoppas allt löser sig det är så bra att det finns fler ändå i samma sitts.
Om man tittar på dessa barn så är det något speciellt med dessa barn precis som att de vet något, det syns i deras ögon de ser så kloka ut på något vis svårt att förklara.
I efterhand kan jag också känna mig utvald jag fick äran att ändå bära detta barn han var ämnad för något annat någon mening måste det ju funnits den korta tiden vi fick.
Kram