• Anonym

Onanera så folk ser

En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig.
    Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt....
    En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.

• Svar på tråden Onanera så folk ser
  • Anonym (Manlig granne)

Nu går jag ju inte runt med "vrålstånd" hela tiden.
    Visst har tanken slagit mig men skulle jag lägga mig i sängen så ser hon inte och att ställa sig i köket och runka känns väl lite konstigt ?
    Allt går ju inte ut på att få "komma" utan spänningen runt omkring....

• Anonym
    Anonym (Manlig granne) skrev 2010-01-25 09:31:08 följande:
    Nu går jag ju inte runt med "vrålstånd" hela tiden.Visst har tanken slagit mig men skulle jag lägga mig i sängen så ser hon inte och att ställa sig i köket och runka känns väl lite konstigt ?Allt går ju inte ut på att få "komma" utan spänningen runt omkring....
    Jag hade gärna runkat om min granne velat titta på, hon kanske hade börjat onanera så du såg också.
  • Amora Branca Sylvestre

Haha, det är alltid samma män i dessa trådar.

• Janice01
    Amora Branca Sylvestre skrev 2010-01-25 10:01:01 följande:
    Haha, det är alltid samma män i dessa trådar.
    Vilka då?
  • Amadeus2

Har väl hänt någon gång att jag har legat och solat på min baksida av huset. Några andra av husen kan se in. Har sett grannens 18åriga dotter lägga sig helt naken smekte sin bröst men inte mer. Eftersom jag kan se kan någon sett mig onanerar för det har hänt.
    Men en granne hade en gång sex i hammocken, var väl värre, det var ju gifta men iallafall.

• Anonym (Nope)

Nej tack, slipper gärna se främmande människor onanera. Kvittar om det är kvinna eller man.

obehagligt och brottsligt att tvinga andra att se något de med största säkerhet inte vill se

• Anonym (Klassisk man)
    Anonym skrev 2010-01-19 08:39:24 följande:
    Onanera så folk ser

En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig.
    Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt....
    En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.

samt en klassisk manlig onanidröm. Trolleri, trolleri. 
  • Amadeus2

Är inom familjen min styvsyster som jag kallar lillasyster har kommit på mig och även min styvmor.
    Tror även min riktiga mamma men är inte säker.
    Jag har själv inte märkt det varit i min egen värld men fått reda på det senare. Kommit på min lillasyster flera gånger på landet hade vi ett mindre sovrum ibland kunde min syster kom ut både hon och rummet luktade av hennes kön. Några gånger såg jag henne också men lämnade henne ifred. Vill inte att någon okänd skulle komma på mig och inte se någon annan.

• prospicientia
    Anonym (Manlig granne) skrev 2010-01-25 08:44:40 följande:

Det är en lockande tanke fast jag skulle nog inte direkt vilja bli påkommen utan mer veta att det står en tjej och kollar i smyg, likaså om man går naken hemma en stund när man duschat eller på morgonen när man vaknat och man vet att ibland står grannfrun i huset mitt imot och tjuvkikar bakom en gardin sakta känner man hur den växer men fortsätter bara att pyssla Mmmm härligt "pirrande" känsla
    Har inte tagit steget längre.... men det är lockande!
    Hon brukar även byta om så man har fri insyn
    Hon lever ett lyckligt familjeliv och skulle nog aldrig dra det längre utan det är väl bara en liten kick för båda

Lite så skulle jag kunna tänka mig att även onanera.
    Låg och solade på en ö i skärgården, fanns bara några båtar på ön, tog ett morgondopp och la mig på den varma klippan och fick stånd när jag låg där i friheten helt plötsligt kommer det fram en hund och börjar hälsa,  efter kommer en kvinna typ 45-50 och ropar på sin hund, hon ser inte att jag ligger där fören hon kommer fram och får syn på mig och mitt stånd hon väder sig genast om och ber om ursäkt och svamlar lite, jag tycker det är pinsamt men efteråt tyckte jag det var ganska upphetsande....

Lite så skulle jag tycka var upphetsande att onanera och veta att någon kanske står och smygtittar

Jag (man på 45) har aldrig "blivit påkommen" med att onanera (utom av pappa ibland när jag var barn), men en gång när jag låg och dåsade i ett tält en förmiddag var det en kvinna som öppnade dragkedjorna till tältet och började prata med mig för att påpeka en sak. Jag var helt naken och nästan halvsov. Inte roligt alls! Vem fan drar ner dragkedjorna till ett tält bara sådär??

Min blinda farmor satt ibland med handen innanför kläderna på sin ålders höst. Mamma kunde om hon upptäckte det och skulle hämta något säga ifrån och jag tänkte genast "Nejjjj!", "Kunde hon inte fått ha den stunden för sig själv." Farmor var uppenbarligen inte medveten om att det kunde vara andra som kom in på hennes rum så kunde inte mammas ärende vänta av respekt och för att undvika pinsamheter?

Jag förstår mycket väl att det inte är socialt accepterat att blotta sig. Personligen hade jag inte brytt mig om det var en kvinna, men jag hade nog inte vetat riktigt hur jag skulle interagera med henne och gränsen till att det börjar kännas respektlös är hårfin. Men så är det ju inte man gör. Normalt börjar man flörta, blinkar kanske med ena ögat eller sådär och ser om det besvaras och gör det det så är spelet igång och då lär man snart märka var den andras gränser går.

Problemet om det varit en man är att det inte går att veta om det är någon galning som gärna går längre utan att bryr sig om om det finns samtycke. Om det är ett misstag som att någon glömt låsa dörren på en offentlig toalett t.ex. så hade jag inte brytt mig - det hade nog varit mer pinsamt för honom än för mig! Är det ute i naturen så hade personen i normala fall tyckt det varit pinsamt om andra upptäckt saken så då hade jag bara undvikit att gå närmare av respekt precis som man hade gjort om någon satt och uträttade andra behov. 

Hade det varit en kvinna ute i naturen hade jag gjort på precis samma sätt - alltså avlägsnat mig - såvida inte kvinnan signalerade uppmärksamhet. Det högst osannolikt att hon önskar bli påkommen och hade förmodligen inte räknat med att jag skulle närma mig av en ren tillfällighet där det normalt är folktomt.

• Anonym (Carro)

När jag var yngre så var vi alltid ute och seglade på somrarna. Vaknade alltid tidigt före alla andra och har alltid haft svårt för att ligga kvar i sängen. Ofta gick jag ut på en morgonpromenad. Speciellt när vi låg i frihamnar ute vid öar i skärgården. Vid detta tillfälle var jag typ 13. På en av mina morgonpromenader snubblade jag typ över en kille som satt och runkade. Skulle gissa att han var 25 eller nåt sånt. Han var rätt kaxig och frågade om jag tyckte om vad jag såg, om jag sett en så stor kuk osv. Jag var väl inte en helt normal 13-åring så jag svarade på frågorna. Sa att det var den största jag sett, att det var lite spännande att se. Hade inte nån större erfarenhet av kukar innan. Jag och min kusin hade väl pillat på varandra lite genom åren och han hade INTE så stor. 
    Då frågade killen som jag snubblat över om jag ville runka den. Jag sa inget utan gick bara fram och tog tag i den och förmodligen gav honom hans sämsta "hand job" i hans liv. När han insåg min oerfarenhet frågade han hur gammal jag var. Jävlar vilken fart han fick efter jag sa hur gammal jag var. Ha ha!! 
    Dessutom visade det sig att hans båt låg väldigt nära våran båt. Har aldrig sett nån vara så snabb på att dra upp ett ankare!! 
    Inser ju så här i efterhand att det kunde gått illa men det hade jag ingen tanke på då.
    Jag skulle tro art han hade en liknande fantasi om att bli upptäckt när han runkade. Hans fantasi kom nog av sig lite efter det.....Ha ha!!

• Mannen från Stan

Härligt att det finns fler som gillar den fantasin.
    Jag skulle gärna bli påkommen eller att någon tjuvkikar. Problemet är bara att det är snudd på olagligt. Om "fel" person ser så blir man en blottare.
    Hur hittar man tjuvkikare i Stockholm tex?

• prospicientia
    Anonym (Carro) skrev 2023-05-08 07:42:24 följande:

När jag var yngre så var vi alltid ute och seglade på somrarna. Vaknade alltid tidigt före alla andra och har alltid haft svårt för att ligga kvar i sängen. Ofta gick jag ut på en morgonpromenad. Speciellt när vi låg i frihamnar ute vid öar i skärgården. Vid detta tillfälle var jag typ 13. På en av mina morgonpromenader snubblade jag typ över en kille som satt och runkade. Skulle gissa att han var 25 eller nåt sånt. Han var rätt kaxig och frågade om jag tyckte om vad jag såg, om jag sett en så stor kuk osv. Jag var väl inte en helt normal 13-åring så jag svarade på frågorna. Sa att det var den största jag sett, att det var lite spännande att se. Hade inte nån större erfarenhet av kukar innan. Jag och min kusin hade väl pillat på varandra lite genom åren och han hade INTE så stor. 
    Då frågade killen som jag snubblat över om jag ville runka den. Jag sa inget utan gick bara fram och tog tag i den och förmodligen gav honom hans sämsta "hand job" i hans liv. När han insåg min oerfarenhet frågade han hur gammal jag var. Jävlar vilken fart han fick efter jag sa hur gammal jag var. Ha ha!! 
    Dessutom visade det sig att hans båt låg väldigt nära våran båt. Har aldrig sett nån vara så snabb på att dra upp ett ankare!! 
    Inser ju så här i efterhand att det kunde gått illa men det hade jag ingen tanke på då.
    Jag skulle tro art han hade en liknande fantasi om att bli upptäckt när han runkade. Hans fantasi kom nog av sig lite efter det.....Ha ha!!

Ja, det var lite annorlunda! Skrattande
Svar på tråden Onanera så folk ser