Inlägg från: Anonym (Manlig granne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Manlig granne)

Onanera så folk ser

Det är en lockande tanke fast jag skulle nog inte direkt vilja bli påkommen utan mer veta att det står en tjej och kollar i smyg, likaså om man går naken hemma en stund när man duschat eller på morgonen när man vaknat och man vet att ibland står grannfrun i huset mitt imot och tjuvkikar bakom en gardin sakta känner man hur den växer men fortsätter bara att pyssla Mmmm härligt "pirrande" känsla
    Har inte tagit steget längre.... men det är lockande!
    Hon brukar även byta om så man har fri insyn
    Hon lever ett lyckligt familjeliv och skulle nog aldrig dra det längre utan det är väl bara en liten kick för båda

Lite så skulle jag kunna tänka mig att även onanera.
    Låg och solade på en ö i skärgården, fanns bara några båtar på ön, tog ett morgondopp och la mig på den varma klippan och fick stånd när jag låg där i friheten helt plötsligt kommer det fram en hund och börjar hälsa,  efter kommer en kvinna typ 45-50 och ropar på sin hund, hon ser inte att jag ligger där fören hon kommer fram och får syn på mig och mitt stånd hon väder sig genast om och ber om ursäkt och svamlar lite, jag tycker det är pinsamt men efteråt tyckte jag det var ganska upphetsande....

Lite så skulle jag tycka var upphetsande att onanera och veta att någon kanske står och smygtittar

• Anonym (Manlig granne)

Nu går jag ju inte runt med "vrålstånd" hela tiden.
    Visst har tanken slagit mig men skulle jag lägga mig i sängen så ser hon inte och att ställa sig i köket och runka känns väl lite konstigt ?
    Allt går ju inte ut på att få "komma" utan spänningen runt omkring....

Svar på tråden Onanera så folk ser