• Anonym

Onanera så folk ser

En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig.
    Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt....
    En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.

• Svar på tråden Onanera så folk ser
  • Vindfall
    Anonym skrev 2010-01-19 10:44:03 följande:
    Nej, troligen inte. Reagerar bara på att dom blir som hökar och "erbjuder" sig direkt när det kommer liknande inlägg. Troligen är dom sambo/gifta samtliga oxå.
    Rädd för att din egen karl är en av dom eller?

Ta inte allt på så stort allvar, det här är internet...
    Livet går fort nu...
  • Anonym
    Vindfall skrev 2010-01-19 10:53:45 följande:
    Rädd för att din egen karl är en av dom eller?Ta inte allt på så stort allvar, det här är internet...
    Kan jag inte vara en man som reagerar?
  • Vindfall
    Anonym skrev 2010-01-19 10:55:10 följande:
    Kan jag inte vara en man som reagerar?
    Klart du kan, du kan vara precis vad som helst eftersom du är anonym.
    Livet går fort nu...
  • Anonym (Svältfödd man)
    Vindfall skrev 2010-01-19 10:53:45 följande:
    Ta inte allt på så stort allvar, det här är internet...
    Word!
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2010-01-19 10:17:04 följande:
    Ja du, det kallas väl för att blotta sig helt enkelt - eller sexuellt ofredande
    Ja. Det är så respektlöst att tvinga in främmande människor in i ens sexliv. Om jag såg något dylikt skulle jag inte tveka en sekund för att polisanmäla.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-01-19 11:40:51 följande:
    Ja. Det är så respektlöst att tvinga in främmande människor in i ens sexliv. Om jag såg något dylikt skulle jag inte tveka en sekund för att polisanmäla.
    Nu menar dom nog att gömma sej lite mer diskret än att göra som blottare.
  • mrbiig
    Anonym skrev 2010-01-19 08:39:24 följande:
    En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig. Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt.... En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.
    Har samma dröm.........Åååå drömmer mig bort vad härligt det vore att få upp leva det, hm fast inte för män utan för tjejer hehe
  • sambo i sumpan
    mrbiig skrev 2010-01-19 11:51:17 följande:
    Har samma dröm.........Åååå drömmer mig bort vad härligt det vore att få upp leva det, hm fast inte för män utan för tjejer hehe
    mmm vore nåt
  • Anonym (manlig insikt)
    Vindfall skrev 2010-01-19 10:56:40 följande:
    Klart du kan, du kan vara precis vad som helst eftersom du är anonym.
    Anonym skrev 2010-01-19 10:19:50 följande:
    Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.
    Så, Anonym, om du vore man så skulle du ha angripit dig själv i tråden med att du är överkåt och äcklig.

Däremot så stämmer inte ens det. Det är 300 klick i tråden och två som har anmält sig intresserade. De andra, är de kvinnor och icke överkåta karlar?
  • plast killen

skulle själv vilja göra en sån sak och hoppas att en tjej skulle se,men sådant vågar man inte för skulle "fel" tjej se så skulle de anmälas direkt och hur upphetsande vore de?

Svar på tråden Onanera så folk ser