• Anonym

Onanera så folk ser

En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig.
    Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt....
    En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.

• Svar på tråden Onanera så folk ser
  • Anonym

Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.

• Anonym
    Janice01 skrev 2010-01-19 10:38:21 följande:
    Tror du att killarna på FL är annorlunda än andra killar?
    Nej, troligen inte. Reagerar bara på att dom blir som hökar och "erbjuder" sig direkt när det kommer liknande inlägg. Troligen är dom sambo/gifta samtliga oxå.
  • Anonym
    Vindfall skrev 2010-01-19 10:53:45 följande:
    Rädd för att din egen karl är en av dom eller?Ta inte allt på så stort allvar, det här är internet...
    Kan jag inte vara en man som reagerar?
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2010-01-19 10:17:04 följande:
    Ja du, det kallas väl för att blotta sig helt enkelt - eller sexuellt ofredande
    Ja. Det är så respektlöst att tvinga in främmande människor in i ens sexliv. Om jag såg något dylikt skulle jag inte tveka en sekund för att polisanmäla.
  • Anonym
    plast killen skrev 2010-01-19 20:34:14 följande:
    skulle själv vilja göra en sån sak och hoppas att en tjej skulle se,men sådant vågar man inte för skulle "fel" tjej se så skulle de anmälas direkt och hur upphetsande vore de?
    Nej, de flesta tjejerna tycker nog att självbesudlande främmande män är allt utom upphetsande.
    Jag råkade ut för en blottare när jag var tonåring och det var väldigt obehagligt. Och det är så trist att det är min första sexuella erfarenhet med någon annan.
  • Anonym
    thomasw skrev 2010-01-23 07:55:45 följande:
    På en badstrand finns det en omklädningshytt där någon har gjort titthål mellan damernas och herrarnas. Har några gånger när det stått en nyfiken tjej och tittat givit henne en intressant upplevelse genom att runka.
    Inte rädd att det skall komma när du står där och drar?
  • Anonym
    Anonym (Manlig granne) skrev 2010-01-25 08:44:40 följande:
    Det är en lockande tanke fast jag skulle nog inte direkt vilja bli påkommen utan mer veta att det står en tjej och kollar i smyg, likaså om man går naken hemma en stund när man duschat eller på morgonen när man vaknat och man vet att ibland står grannfrun i huset mitt imot och tjuvkikar bakom en gardin sakta känner man hur den växer men fortsätter bara att pyssla Mmmm härligt "pirrande" känsla Har inte tagit steget längre.... men det är lockande!Hon brukar även byta om så man har fri insyn Hon lever ett lyckligt familjeliv och skulle nog aldrig dra det längre utan det är väl bara en liten kick för båda Lite så skulle jag kunna tänka mig att även onanera.Låg och solade på en ö i skärgården, fanns bara några båtar på ön, tog ett morgondopp och la mig på den varma klippan och fick stånd när jag låg där i friheten helt plötsligt kommer det fram en hund och börjar hälsa,  efter kommer en kvinna typ 45-50 och ropar på sin hund, hon ser inte att jag ligger där fören hon kommer fram och får syn på mig och mitt stånd hon väder sig genast om och ber om ursäkt och svamlar lite, jag tycker det är pinsamt men efteråt tyckte jag det var ganska upphetsande.... Lite så skulle jag tycka var upphetsande att onanera och veta att någon kanske står och smygtittar
    Har du aldrig tänkt börja runka medan hon tittar på? Eller går du bara runt där och visar ditt vrålstånd för henne?
  • Anonym
    Anonym (Manlig granne) skrev 2010-01-25 09:31:08 följande:
    Nu går jag ju inte runt med "vrålstånd" hela tiden.Visst har tanken slagit mig men skulle jag lägga mig i sängen så ser hon inte och att ställa sig i köket och runka känns väl lite konstigt ?Allt går ju inte ut på att få "komma" utan spänningen runt omkring....
    Jag hade gärna runkat om min granne velat titta på, hon kanske hade börjat onanera så du såg också.
Svar på tråden Onanera så folk ser