Onanera så folk ser
När jag var yngre så var vi alltid ute och seglade på somrarna. Vaknade alltid tidigt före alla andra och har alltid haft svårt för att ligga kvar i sängen. Ofta gick jag ut på en morgonpromenad. Speciellt när vi låg i frihamnar ute vid öar i skärgården. Vid detta tillfälle var jag typ 13. På en av mina morgonpromenader snubblade jag typ över en kille som satt och runkade. Skulle gissa att han var 25 eller nåt sånt. Han var rätt kaxig och frågade om jag tyckte om vad jag såg, om jag sett en så stor kuk osv. Jag var väl inte en helt normal 13-åring så jag svarade på frågorna. Sa att det var den största jag sett, att det var lite spännande att se. Hade inte nån större erfarenhet av kukar innan. Jag och min kusin hade väl pillat på varandra lite genom åren och han hade INTE så stor.
Då frågade killen som jag snubblat över om jag ville runka den. Jag sa inget utan gick bara fram och tog tag i den och förmodligen gav honom hans sämsta "hand job" i hans liv. När han insåg min oerfarenhet frågade han hur gammal jag var. Jävlar vilken fart han fick efter jag sa hur gammal jag var. Ha ha!!
Dessutom visade det sig att hans båt låg väldigt nära våran båt. Har aldrig sett nån vara så snabb på att dra upp ett ankare!!
Inser ju så här i efterhand att det kunde gått illa men det hade jag ingen tanke på då.
Jag skulle tro art han hade en liknande fantasi om att bli upptäckt när han runkade. Hans fantasi kom nog av sig lite efter det.....Ha ha!!