Mamsie skrev 2010-11-04 20:10:09 följande:
Härligt!
Vår lillgrabb visade villigt upp juvelerna för läkaren på tillväxtultraljudet, men ansiktet ville han inte visa utan skymde med armar och händer
Hoppas han ändrar sig tills han kommer i tonåren
.
Influensasprutan - för mig var det självklart att ta den eftersom jag har KOL. Jag tog svinis förra året så jag har ju ett visst skydd av den även i år. Jag ser ingen anledning till att låta bli vaccinationer eftersom jag anser hälsoriskerna är större om man väljer bort vaccinationer. Skrämselpropaganda/konspirationsteorier är inget jag köper direkt...
Vår lgh är ute på annons nu
bit.ly/tjugesjuan Hoppas vi får den såld! Men, vi besiktigade huset idag. Det var en mindre lustig historia. Duschen på källarplan vid bastun dömdes ut totalt pga sönderrostad golvbrunn: vattnet rinner inte ner i avloppsröret - det rinner ner i husgrunden
Och badrummet på våningsplanet fick en anmärkning när köparna besiktigade det så de lät renovera det för 3 år sen av "en firma med utlänningar, vi fick inga papper på det": golvbrunnen var inte bytt så det fanns ingen fuktspärr mellan brunn och golvklinkers!!!
Det badrummet ska helst inte användas heller!
Åsså var det lite annat smått o gott så att om de inte sänker priset rejält så häver vi köpet och de får leta efter en annan köpare helt enkelt....
Oj det var inte lite det! Bra att ni sätter press på säljarna! Vilka klantar!!!! Håller tummarna för att er försäljning går jättebra.