Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Kaakis: jag sällar mig till de andra och hoppas att våra samlade styrkekramar motverkar MF.
Kaakis: jag sällar mig till de andra och hoppas att våra samlade styrkekramar motverkar MF.
Hej alla
Så nroligt med plus och bröllop (jättefina klänningar). Tycks som om den härliga svenska sommaren smittar av sig så att solen får lysa i fleras liv-länge!
Själv njuter jag av att amma och titta på fotbollsVM (Just nu 1-1 ty-uru). Älskar värme i vanliga fall, men måste hålla mig i skugga/inne för Miriams skull. Märks att värmen "tar".
Snart flyttar vi...har tagit en flyttfirma till hjälp och hoppas det funkar bra. Har valt via nätet och försökt kolla så mycket som går.
kram
Astro, Loveli13, Asat- Välkomna,
Att få barn vid 45 börjar kännas helt normalt
Alicia: jag skickar en stoppskylt till MF.
Mamsie: en sån härlig artikel.
Lever nu bland flyttlådor och längtar till torsdag då flyttlasset går. Ska bli skönt att komma närmare "civilastionen" igen.
Åsso kramar till er alla. Godnatt
Tack Oceanney för hjälpen !
En liten fråga till er alla "gamlingar" hur har eran ongivning tagit att ni har blivit gravida nu ? Vi är ju överlyckliga då ej trodde att det var möjligt då mannen hade väldigt få spermier men jag kan tänka mig att min äldre barn tycler att det känns lite jobbigt .
Pustar ut efter ett par dagars uppackande och staplande. Nu är det till att ordna mer förvaring. Varför är det ALLTID för lite skåp, för ¨få hyllor för mycket onödiga prylar i ett hem?
Mriam gjorde sig hemmastadd på en gång och bestämde sig för att sova nästan hela natten i spjälsängen för första gången. Hoppas det håller i sig. BVC ligger 150 meter från hemmet. Stort Konsum tvärs över gatan och Lidl (som ratas) i huset.
Igår SPÖregnade hela kvällen- som om nån däruppe öppna alla kranar som finns. Nu är det blött, blött ute på gården som är en byggarbetsplats.