Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Så där jag nu finns en bild på min enorma mage. Den är stooor!
Så där jag nu finns en bild på min enorma mage. Den är stooor!
Nu då? Funkar bildgalleriet?
Jag undrar oxå, och den får gärna komma snart...nuuu. Ryggen värker och foglossnigen på natten är verkligen inte att leka med. Äter en citodon till natten...
Tyvärr tror jag inte på några knep för att få igång F, möjligen färdknäppen, då man då får i sig prostaglandin som har sammandragande effekt. Tyvärr behöver man nog ganska mycket mer än "normal" shot som ges vid ett tillfälle.
Så snart betyder med all sannolikhet minst 2 veckor till. En evighet.
Hej alla
så har jag och sambon fyndat. Balkongmöbler. Vi har en jättestor terass i söderläge högst upp i huset och nu finns där också jättefina möbler. Ställbara stolar och parasoll. E-som vi var Kungens kurkav passade vi på att köpa Ikeas "babynest". Sambon ville absolut ha en mobil ovan spjälsängen så en sväng in på babyland och med ut följde en amningstshirt (har aldrig haft ssk kläder för amning till mina andra) babytrosor och omlotttröja. Har letat omlotttröja men inte sett nånstans förrän nu. Både underbyxor och trad omlott med knyt verkar inte alls vara vanligt numera...
Japp det var väl allt idag. Jag knner mig så duktigt att jag orkade röra på mig alls. Igår och förrgår hade jag så ont att jag trodde jag skulle gå sönder.
Jo nyheter: vi ska flytta (igen) Lägenheten vi bor i var ju ett litet mirakel, ni minns kanske mina bostadsbekymmer i januari? Nu har vi fått ett erbjudande igen från bostadsförmedlingen. Mycket bättre läge (mer attraktivt område), nära jag bodde förut, dvs mkt nära stan, nära minstingens fritidsaktiviteter och lägre hyra.
Ja flytta i sig är ingen höjdare, men det är ett e3rbjudande vi inte kan tacka nej till.
Flytt i juli/aug..
Tesked: Jag håller med Mamsie och andra här, du måste sätta ner foten innan du blir så otymplig som jag innan bebisen kommer.
Mamsie KUB görs väl inte än på ett tag? Ska du göra fvp lr mkp också? Jag gjorde "bara"KUB+NUPP.
God morgon alla,
har nu släpat mig upp för att jobba hemma...hmm.
Foglossning från helvetet i natt som fortsätter nu på morgonen. Känns som en nån kört en påle tvärs genom höften. AHHH
SOm sagt det är svårt att koncentera sig på nåt vettigt.
Trots att jag tror som tesjedsmamman att man inget kan göra för skynda på bebisleverans känner jag mig just nu desperat. Men njag ärju så pass rutinerad att jag vet att det tar slut och att smärtan är ingenting mot den glädje som väntar.
Här lyser solen - så de nya balkongmöblerna kommer nog tillpass i dag.
*kram*
Klart att det fanns en klappande klapp till dig! *kram*