Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Jag har kommit upp i frikort så besöket hos dr kostade inget. Men på vägen hem råkade jag slinka in på några av mina favoritaffärer och det var rea ta mig tusan överallt, till och med på NK. Kom hem med två små tavlor och en jättefin vas/ljusstake i fattigmanssilver *myser*. Jag älskar inredning, och är hängiven den lantligt romantiska Shabby chic-stilen. Men det är tyvärr sällan jag tar mig tid att botanisera i stadens alla fina butiker, och ekonomin håller ju bara precis på att återhämta sig efter tre års studier. Idag njöt jag verkligen av att gå i affärerna, trots snöstormen . Egoinlägg x 2, men ibland behöver man skriva av sig.
Barney - dina twins är ljuvliga. Jättefina namn .
Esther - kram på dig. Min bror har gått igenom ett liknande historia som dig under den senaste månaden. En 2 cm stor förändring upptäcktes i ena lungan och han har gjort flera undersökningar. Nu lutar det starkt åt att det inte är en tumör, som tur är. Jag väntar på besked idag om den senaste och förhoppningsvis sista undersökningen som ska säga vad det är och om det behöver opereras.
Bojji - stackars din lilleman, han måste ha haft extrem otur.
Nu ska jag leta upp det där om ÄL-tester som Teskedsmamma ska ha skrivit. Själv har jag aldrig fått någon vidare ordning på stickorna, utan förlitar mig på sekret och känningar.