Inlägg från: bojji07 |Visa alla inlägg
  • bojji07

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

sassa87 skrev 2010-10-14 11:30:05 följande:
    okej jag funderar också på det. men jag var inne och så¨g hennes temp. jag fattar ingenting hihii.

va du inne och tittade?
    Kunde inte komma in på länken du hade skrivit in...

Men om du går in på fertiltiyfriend.com så kan vara med gratis...finns även VIP att köpa till!
    Älskar ♂-91 ♂-07 och ♀-09
  • bojji07
    MariaBCN skrev 2010-10-14 12:35:56 följande:

Hej alla!
    Ville bara berätta!
    Var på 12 UL igår! Kubb, Nupp eller vad det nu kallas i Sverige?Oskyldig
    Så mysigt att se liten bebis snurra omkring där inne! Nu hade h@n vuxit rejält och det ÄR verkligen en liten bebis i full rulle!Baby
    Nackspalt 1mm, så så långt allt väl..nu återstår provsvar..Har aldrig gjort KUBB tidigare då jag inte riktigt litar på svaren, som ju ofta skrämmer upp mer än nödvändigt osv. osv., men denna gång har vi nästan bestämt oss för FVP, så det blev även KUBB.
    Dr var absolut inte säker..men kanske, kanske, är det en liten lillebror (till våra 2 storasystrar!) där inne...
    Visar sig om inte annat vid FVP..spännande!
    Ahh! Blev framflyttad en v! Är i v13 enligt UL!

Håller tummarna för alla i verkstan! Verkar ju vara många som snart har ÄL!! Ha det så MYSIGT så hoppas vi på resultat sen Flört

Grattis !!! Vad kul!
  • bojji07
    sassa87 skrev 2010-10-14 11:52:43 följande:
    miapia43 heter hon som skrev det tror jag
    Hittar en miapia43 men ingen info på hennes nick!
  • bojji07

Schäfer : Hur är det idag?

Nena: Någon förändring idag?

Mimmi71: Har han börjat vekna??

• bojji07

Godmorgon alla härliga....kan inte fatta så jag viskar lite försiktigt att jag Plus.
    Första försöket.....har bild i mitt galleri under starka bilder, tittar på det och
    försöker förstå

• bojji07
    Inanna Li skrev 2010-10-18 11:15:15 följande:
    Kan tillägga att det var samma test jag använde. Mitt streck blev illblått bara på några sekunder men när jag testade hade jag gått minst 10 dagar över tiden Skrattande! Så välkommen till gravidlistan. Ska bli spännande att se om du får BF före eller efter mig!
    Tack för alla Grattis...kan fortfarande inte förstå och ta in....men det kommer väl hoppas jag.

Inanna: Jag hade BIM  idag eller imorgon och om FL har rätt så är mitt BF 20110626,  om allt går bra vill säga.

Kramar till er alla!!!!!
  • bojji07
    Schäfer skrev 2010-10-18 12:22:16 följande:
    26/6 är min dotter född - perfekt tid för barn Min man tog sina 10 pappadagar och sedan 6 veckor semester så vi har hemma 2 månader tillsammans och bara njöt av vår dotter och sommaren Solig
    Vad härligt det låter...jag hoppas bara att allt går bra nu
  • bojji07
    Mamsie skrev 2010-10-18 13:44:02 följande:
    Whoaaaah! Guuuv så kul GRATTIS!
    Jag plussade den 18/10 2005.-->  datiot.istheshit.net/
    Ett mycket bra datum att plussa på
    Det låter toppen
  • bojji07
    stjärnklar skrev 2010-10-18 20:51:38 följande:
    bojji, grattis! Det var snabbt jobbat!!!
    Ja förstår det inte ännu Är bara så rädd att det är för bra för att vara sant så det snart försvinner igen...
  • bojji07
    Happyme skrev 2010-10-18 21:10:23 följande:
    Tänkte detsamma, ta åt dig äran att möjligen fått en hel tråd ägnad Mamsie
    Jag orkar aldrig skriva i såna trådar, slutar bara med att jag blir så frustrerad över folks dumhet och totala respektlöshet för människors olika val i livet.

Jag har ju alltid sagt inga barn efter 40 ( fyller i december) men är inte längre säker på att vår lilla Hanna är den sista...mannen frågade igår hur snabbt jag kan bli gravid igen
    Jaja se där ...ja de är underbara de små liven!
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5