Inlägg från: bojji07 |Visa alla inlägg
  • bojji07

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Inanna: Håller tummarna för dig!!!

Mamsie: Spännande med större boende. Hoppas ni slipper leta för länge

Älskar ♂-91 ♂-07 och ♀-09
  • bojji07
    mamman0301 skrev 2010-09-30 10:09:15 följande:
    Tack snälla alla goa för svar!! Känns skönt att prata med förstående människor. Här hemma får man bara höra, slappna av, tänk inte på det så blir du gravid. Eller så säger dom du kanske ska vara nöjd med dom barnen jag har, då blir man ju så ledsen.{#emotions_dlg.flower}
    Ja det där känner jag igen, var tacksam för de du har och slappna av, eller de som räknar kallt med att man inte ska ha fler barn och har vänninor som är gravida och kan tänkas köpa saker man har ..tex vagga. Blir så ledsen när det blir då, man vill ju inte heller säga att man försöker med fler.. Men men då finns tråden här och man känner gemenskap med de är här och blir glad. KramHjärta{#emotions_dlg.flower}
  • bojji07
    Primrose skrev 2010-10-01 00:23:40 följande:
    Här har är det värsta PMS som gäller - jätteblödig hela dagen och stark värk i rygg och mage. Jag måste nog chansa och lägga mig på spikmattan ett tag. Det är ju ändå högst osannolikt att jag skulle få ett plus i morgon, så jag kan lika gärna ta litet smärtlindring i form av "spikar". Drömmer
    Får man inte ligga på spikmatta då man är gravid?
  • bojji07
    Happyme skrev 2010-10-01 09:25:59 följande:
    Schäfer:  fy för illamåendet, jag blev hjälp av naturell yougurt. Fukar toppen mot uppstötnimgarna och lade sig som ett tjockt lock i magen. Ja bebis idag eller i helgen iaf beroende på hur det fortskrider. Ska in till fl idag för igångsättning.
    Vad spännande...Lycka till!
  • bojji07
    Hemulan skrev 2010-10-01 11:54:54 följande:
    Sätter mig uppehållsrummet, för jag känner att det är där jag hör hemma just nu. Både mentalt och fysiskt
    Kram{#emotions_dlg.flower}
  • bojji07
    MPson skrev 2010-10-01 13:57:45 följande:

Testade negativt imorse på BIM -1 visst borde det väl visas nåt på stickan nu om jag är gravid??

Jag har ju alla symtom...

Det behöver ju inte synas ännu om du är låghormonad...har för mig att Mamsie inte testade positivt förrän 2 veckor efter BIM. Så om tanten inte kommit är inte loppet kört ännu Kram
  • bojji07
    Happyme skrev 2010-10-02 08:37:34 följande:
    Godmorgon tjejer!

Nu är vår lilla Hanna här Hjärta 4230 g tung och 54 lång!! En riktig goding med massor av mörkt hår och tokrunda kinder

Kommer mer utförlig rapport om igångsättningen Mamsie men fort gick det. De satte prostaglandingel kl 16 och 22.14 föddes hon efter 2 krystningar. 101001, ett riktgt coolt personnummer, gjorde mitt bästa för att klämma ut henne 10 över 10 på kvällen också

Godmorgon! Och GRATTIS!!!!!!!

Min stora son är född 911001...men 101001 var riktigt coolt håller jag med om
    En stor tjej vart det ser jag!
    Kram
  • bojji07
    Mamsie skrev 2010-10-02 17:03:13 följande:
    Njah, låghormonad vet jag inte...
    Jag testade negativt fast mensen inte kom.
    Först 1½ vecka efter visade stickan positivt
     Vid UL fick vi förklaringen: BF flyttades 11 dagar!!
    Tydligen har ägg o spermie haft nån sorts kurragömmalek i 11 dar innan det fäste eller nåt..
    Whatever, ungen mår strålande och sitter just nu mitt emot mig med sin laptop och spelar spel på SVT-Bolibompasajten nu
    Aha okej
  • bojji07
    Loppi2010 skrev 2010-10-03 17:22:49 följande:
    Orolig!!! Skulle behöva lite råd. Är nu i vecka 11 (10+4) & har blivit så otroligt orolig för missfall, eller mer specifikt för MA. Har haft småblödningar de seanste veckan, säkert 3-4 ggr & bruna flytningar. Var på första besöket hos BM i tisdags, då tog hon blodprover som skulle vidare upp till sjukhuset inför CUB, har inbokat RUL den 12e oktober. Känner mig nu galet orolig för att det antingen inte alls finns nåt foster, eller för att det redan är dött men att jag inte fått nåt missfall. Är fortfarande trött & behöver vila ibland & har lätt, ömmande bröst....det är enda symptomen (så var det dock med dottern också). Ska man vara orolig över blödningar???? Tror ni man får komma på ett UL tidigare? Ska ju om en dryg vecka & känner mig lite fånig för dom kan väl ändå inget göra om det skulle visa sig att blödningarna är tidiga symptom på missfall???
    Du kan ju göra ett tidigt vul och kolla upp innan RUL. När jag fick mitt MA i v 10 så började jag få bruna flytningar i någon vecka innan jag började blöda. Och jag var och kollade upp på vul innan pga oro.
    Men det är ju vanligt att man kan få mensliknande blödningar då man skulle ha haft mens.
    Och du ska inte känna dig fånig alls...de är nog vanlig att folk kommer in och gör extra kollar pga oro.
    Hoppas att det inte är något!
    Kram
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5