Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Det är väl dumt att gå och oro sig för det.
Fick tid idag till VUL nästa måndag. Härligt! Är då i vecka 6 och jag hoppas det går att se något. Gulligt av BM att boka in mig så snabbt. Är glad! Imorgon ska jag på första besök hos Lotta. Kram
GRATTIS -Primrose!!!!! Vad kul att vi kommer följas åt. KRAM
Kvällsmat idag:
3 ägg
1/2 paket bacon
2 st dubbel fröli
och fortfarande hungrig....hjälp vart ska det sluta!? Brösten är giant. Min man har fått nya lekkompisar i sängen
Jahajahajaha...nu har det blödits och gjorts jävligts ont i magen idag. Iväg till sjukan. Det fanns ett blippande iallafall. Smulan var 2,7 och hjärtljud som sagt. Får spader av skräck. Men nu har det blåst över för denna gången. Fick en fin bild hem...fsat det var ett riskorn där. Har ändå kvar VUL-tiden den 28...vem vet det kanske vill blödas lite då med?
Ser att ni skriver om KUB osv. Så jag kastar mig in med huvudet före i diskussionen.
Vi gjorde KUB och fick ett utfall 1:7. En chans på sju att barnet hade kromosomfel alltså. Det STÄMDE! Jag anser därmed att KUB-testet är ett väldigt tillförlitligt test. Skulle aldrig gjort ett FVP eller MKP UTAN att först gjort ett KUB. Det är trots allt 1 procent risk för MF att göra FVP eller MKP. En på hundra det är ganska mycket det.
Tycker det bästa är att först göra ett KUB får man siffror över ca 400 finns det ABSOLUT ingen anledning till att göra FVP eller MKP tycker jag. KUB testet är tillförlitligt...det är kan jag styrka.
Tror folk inte rikigt förstår hur tillförlitligt KUB-testet egentligen är. Har barnet kromosomfel kommer det synas där enligt min mening. *från en POSTAFEN-knaprande-illamående-tjej*
Alltså fostret hade kromosomfel....var lite otydlig där