Dynah skrev 2010-03-15 14:05:14 följande:
Jag opererade gallan - 99, under mina graviditeter har jag haft lite känningar men inte så farligt. Under min nuvarande och fjärde graviditet (vecka 17) har jag fått anfall flera ggr varje dag sen i torsdags. Jag tänker på vad jag äter och håller mig till ris, fiskbullar och mager Philadelphiaost på smörgåsen. Ändå har jag fruktansvärt ont. Finns det något att göra? Kan ju inte ha det såhär under resten av graviditeten... Tänkte att någon här kanske varit med om någon liknande?
Nä tyvärr kan jag inte hjälpa dig.. men jag tror jag får småkänningar ibland, jag fick väldiga anfall av gallan när jag hade fått min andra son. När han var 2 mån kom första stora anfallet och sedan hade jag 3-5 stora anfall under ca 3 veckor och sedan så blev det bättre. På ultraljudet så såg de att jag hade 2 st, ca 6 mm stora stenar kvar så jag vet att det kan komma igen....
Välkommen Ia 70! Här är en 70:a till, blev 40 i februari och var då gravid redan så det blev inget hallaballoparty
Idag har vi varit och hämtat bilarna, bussen är skön att köra och jag slipper lyfta i lillkillen i sin bilstol för vi har satt dem så att han kan hoppa i och ur själv *perfekt*, däremot den lilla smart-bilen blir rätt kul att ta sig i och ur om ett par månader, har redan nu problem att komma ur den. Man sitter på backen liksom