Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Happyme skrev 2010-03-04 12:18:26 följande:
Gick på magkänsla och tittade förbi hos ultraljudsbarnmorskorna efter mvc i morse. En helt fantastisk kvinna tog mig direkt till ett rum och gjorde ett ul. Min sambo åker till staterna 4 veckor på måndag och det kändes olustigt att han skulle åka och vi inte gjort cuben och fått ngn bildbevis, jag mår ju så bra nu så då nojar man över det. En liten 5cm groda vinkade och sparkade för fullt därinne *bölade* och bm sa att jag kunde andas ut, det såg toppen ut dessutom fick jag en vecka gratis 11+4 och de ville göra cub redan imorgon bitti för det var hög tid sa de! Nu ska jag smälta allt och unna mig en jättesemla!Mamsie skrev 2010-03-04 17:57:55 följande:
Ja, tänka sig så livet kan bli milk När jag väntade nollsexan var jag den enda över 35... de flesta var inte ens 30. Visst finns det mogna undantag men de får man leta efter. Att efterlysa äldre mammor i närheten låter bra. Gör det! Charlotta, snyggt städat Jag lägger inte in någon äl än men ligger i startgroparna och kroppen ger tecken på att det är dags. Spanar in snygga killar texJag fick gå hem från praktiken idag, men jag har gjort en hel del ändå, skrivit rent lite instruktioner, gjort färdigt en elförbrukningsanalys, börjat plocka ut information för att skicka ut brev till de som har vilande gravskötselavtal för de ska avslutas t ex...
Dessutom fotat en fläck på kyrkans stengolv som har dykt upp oförklarligt och som luktar salpetersyra... får se nästa vecka om vaktmästaren fått bort fläcken eller om "spökprästen" har bestämt sig för att den ska vara kvar... det händer mycket konstiga saker i vår kyrka