kaakis skrev 2010-03-08 11:29:58 följande:
Det är lungt..... jag kan googla på namnetMin man vill inte heller hoppa över April.Bisolvon känner jag lite si och så inför, men däremot Agnus castus och Rosenrot tror jag att jag kommer nog att testa.Rosenrot har jag ätit tidigare på grund att jag varit så stressad på jobbet och behövde mer fokus.Hmm jag vill också tro att dessa hjälper, tror att jag skickar min man för att köpa Rosenrot, så att jag har när jag får min mens, eftersom jag inte tror att jag är gravid eftersom jag inte har några som helst gravsymptom.
Jag har en i februari, en i okt och en i slutet på juli och det är kämpigt emellanåt där också, så december tror jag inte är specifikt strul.... Fast iofs mellan jul och nyår kanske är annat
Särskilt killen som fyller i juli får skjuta på sitt kalas emellanåt, varken släkt eller vänner är oftast hemma då....
Anyah skrev 2010-03-08 11:51:04 följande:
Nidationsblödningar? Hur mycket eller lite brukar det komma? Jag hade antagligen äl i söndags eller måndags ( ägget hade släppt när jag var hos gyn på måndag em) förra veckan och om det skulle ha blivit befruktat borde det väl ha hamnat i livmodern i helgen. Jag har i lördags och söndags haft lite känningar i magen och i går hade jag EN droppe blod i trosan. Kan det vara en nidationsblödning eller är det bara ngt annat?
Det låter absolut som att det skulle kunna vara det!! Jag fick en rosa flytning under ca 1 timma på äl+10 med min mellankille...
talamod skrev 2010-03-08 12:51:17 följande:Så nu har jag sovit !!! två timmar här på jobbet i vilrummet. Jag klarade helt enkelt inte att sitta upp i morse. Har inte kännt så förut. Illamåendet kom ganska häftigt, men nu är det mycket bättre. Kankse bebisen lagt sig på nåt ssk sätt och trycker på. Nån som kännt så? Eller så är det för att jag blivit så stor. Ska till BM nästa vecka då får jag kolla med henne huruvida jag är extremt stor eller "bara" stor.Tack för grattisar!
Så hade jag med mellankillen, helt plötsligt så låg han så han tryckte på en nerv och ibland sparkade han till kroppspulsådern så jag helt plötsligt kunde svimma....