• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Jag vet inte hur det går :S min mens har varit oregelbunden och konstig lite ibland sen i våras, och nu i samband med att jag skulle haft mensen fick jag sveda i bröstvårtorna, har aldrig nånsin haft det utom när jag var gravid med Meja. Det sitter kvar än, skulle haft mens den 16e, men testen visar neg... Hm!

• sussey

Det är ju bara första så jag hade inga större förhoppningar. Men det är ju skit om kroppen ska börja strula nu bara för det :( (och nej, jag ska inte klaga egentligen det minsta!)

• sussey

Håller tummarna allt jag kan Myra!

Mensen kom till slut häromdagen, 3 veckor för sent under semestern i Egypten, tack för den! :P nu hoppas jag denna cykeln blir normal! Mensen var dock väldigt lite och kort tyckte jag, men var väl för att jag tagit ut spiralen.

• sussey

Ja precis. Ledsen jag blir Myra :( jag vill så gärna att det ska gå vägen för er nån gång!!

• sussey

Jadu, mensen i Egypten kom ju den 4e eller nåt sånt så är mellan nu. Hade lite ÄL/menskänningar i magen igår så får väl se vilket det blir.

• sussey

Fy vad tråkigt Goklumpen, lider med er! Hur långt har ni gått?

Taskig timing att avslöja, men jag är gravid! Plussade 12 dec och är i vecka 14 nu.

Kram på er alla! Och hoppas på lite uppdatering från er andra :)

• sussey

Hej! Jotack jag mår bra. Är i vecka 23 nu så tiden rusar på! Jobbar nu också, är stor skillnad mot plugg ;)

• sussey

Funkar minst lika bra o vara mammaledig från utbildning som från jobb :)

• sussey

Vad har du tänkt läsa? Jag var ledig efter första året i skolan med Meja, det fungerade jättebra! Är inte lika jobbigt att börja plugga igen som att börja jobba kan jag tycka, är hemma lite mer oftast och så. Du lär ju ändå hinna läsa ett år om ni skulle försöka i höst :)

• sussey

Ja, de är nog höjdarkvalitet ska du se! :)

Vad spännande Aqua! Både försök och skolsök ;) Vilka skolor har du sökt, vart var det ni bodde?

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7