• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Men vad sjukt att det bara kan ta slut så :S

Meja går på förskolan nu och älskar det :) Det går jättebra både att lämna och hämta, aldrig nåt gnäll :) Så skönt! Jag pluggar på för fullt och sambon jobbar. Nu är det verkligen vardag på riktigt! Meja går ca 20 timmar i veckan just nu, men vi har plats för 30 timmar egentligen som vi satte upp henne för. Men än så länge behövs det inte mer så då har vi henne hemma så mycket vi kan =)

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • sussey

Ser ju ut som äl Myra! :) håller alla tummar jag har!

Ja det går jättebra för oss, termin fyra klar nästa vecka och meja trivs hur bra som helst. Hon pratar mer o mer nu :)

• sussey

Åh grattis Aqua! Stort, jag bara ryser! Efter allt detta kämpande! Bara myra kvar nu :)

Ja, det är näst sista terminen nu så man börjar se slutet!

• sussey

Lycka till på inskolningen Goklumpen!

Hoppas att mensen håller sig igång nu Myra och att det kanske äntligen kan ta sig! Träna på :) jag har äntligen kommit igång med träningen på riktigt nu och det är ju så kul när man väl är igång och börjar känna resultat.

Hoppas det är bra med er Aqua!

Just nu har jag mest sommarjobbspanik, vårt landsting backade typ 250 miljoner förra året och skär ner på allt som kan skäras ner på, så det blir få sommarvikarier i år. Får väl se hur det blir :/ det sägs i alla fall att krisen ska ha vänt tills nästa år när vi går ut...

• sussey

Jo här är det bra. Denna terminen är supertråkig bara, men det går framåt! Jag har i alla fall fått ett sommarjobb :D på en kirurgiavdelning. Ska bli så roligt!

För Meja går det med framåt, hon pratar mer och mer för varje dag nu :)

• sussey

Vi har med funderat på det här med syskon (trodde jag var gravid trots spiral då mensen var EN MÅNAD sen!), men har efter mycket övervägande bestämt att det får vänta tills jag är klar i skolan och har fått jobb. Hade bara haft 2 chanser eller något på oss nu annars, så hade inte varit så stor chans ändå!

• sussey

Håller tummarna allt jag kan myra! :)

Nu är skolan slut för denna terminen, sista tentan igår. Så skönt! Dock sätter de snart igång med sommarkurs och sommarjobb, så ingen lugn sommar här inte!

• sussey

Kursen jag ska läsa kommer jag läsa parallellt med jobbet, så nej. Ska läsa en i idrottsvetenskap/hälsobedömning, för att få en extra merit på mitt cv tills jag är klar i januari. Hoppas det funkar! Ska jobba 85% och läsa den på 50%, så vi får se! :) fullt upp i sommar mao.

• sussey

Men fy goklumpen :( håller tummarna stenhårt för nästa gång!

Myra - lycka till nu!! Hoppas så!

Jo lite har jag hunnit umgås med familjen i alla fall. Nu är plugg och sommarjobb över och nästa vecka börjar skolan igen med praktik första halvan av hösten. Har även flyttat nu 1a augusti så jag har haft o göra ;)

• sussey

Usch Myra, jag blir tokig att det aldrig kan gå för er :( hoppas det går snart!!

Jag tog ut spiralen förra veckan, får se när det blir nåt. Har ingen brådska precis nu, går ju ut skolan i januari så måste få jobb med och så. Men kommer det nåt så är det välkommet!

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7