• sussey

Utredning september 2008 tråd 7

Usch blir orolig nu Myra! Hoppas allt gick bra!

sussey.blogg.se ~ Meja 090723 ~
  • sussey

Åh Myra jag lider med dig. Det FÅR INTE vara missfall =( Håller alla tummar jag har för dig/er! Jag gjorde VUL i vecka 6, tycker de är lite för fega med det där ibland verkar det som...

• sussey

Myra - ååh vad ledsen jag blir =( Men som sagt, ändå skönt att veta att det går! Har en kompis som hade försökt länge, ca 1½ år, blev gravid & fick mf, men blev gravid igen månaden efter, och hon kom inte ens ihåg att de hade haft sex sa hon, hade haft typ 1 gång sa hon :P

• sussey

Hon vet inte vad problemet var, hann inte börja med utredning. Nu är hon iaf höggravid med tvåan, alldeles oplanerat men välkommet :) När det släppte släppte det ordentligt :P

• sussey

Goklumpen - OJ tand nummer 9! Folk tycker Meja har många som har 7 :P Hon är ändå äldre...
    Jo det är bara bra med oss, Meja blev 10 månader i förrgår och planerande för 1-årskalas och semester o.s.v. är i full gång!
    Det är full fart på henne, klättrar och kryper och ställer sig. Gå är hon för feg för, hon sätter sig så fort hon märker att hon står själv. Går dock om man håller henne i ena handen.

Vad ska ni andra göra i sommar?
    Hoppas det går bra med graviditeten Aqua, och att det är en för dig Myra!

• sussey
    Goklumpen skrev 2010-05-28 10:38:29 följande:
    Ja det går riktigt fort. Ska bara vare hemma över sommaren och sen ska jag börja jobba. Känns jobbigt att inte vara hemma med Viggo hela dagarna och se hans framsteg. Men det är väl pappa som får göra det istället.Ja 10 månader....Viggo fyller ju 8 månader om några dagar. Förstår känslan Aqua när du var på vul. Kommer själv ihåg att man var vettskrämd att de inte skulle hitta nåt i magen på en och sen när de gjorde det så var det som att sväva på moln.Hur går det för dig Myra???
    Ja, man känner faktiskt att man missar mkt då man inte är hemma! Känner inte henne på samma sätt längre... =(
    Men, bara måndag tisdag kvar nu, sen är jag mammaledig igen! :D
  • sussey

Vad konstigt Myra... Hoppas det är ngt positivt tecken iaf! Hur gick inskrivningen Aqua? =)

• sussey

Aqua - jag badade fram till typ vecka 38 och frågade bm om det - det var ingen fara alls så länge det känns  bra för dig =)
    Hmm inlagd sill hade jag för mig inte var ngn fara :S Jag åt det vid jul och har för mig att det var så. Men står det så i pappren så ska du kanske kolla! Sen som min bm sa om den rökta ålen, ät lite med måtta, och kanske inte vräka i sig.

• sussey

Ja allt konserverat ska gå bra att äta =)

Ja, det var ute jag badade, gick ju höggravid förra sommaren när det var så varmt :)

Svar på tråden Utredning september 2008 tråd 7