Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

malin

milla:

Vi4: Håller tummarna! Hoppas det är en tjej som helt enkelt ger lite annorlunda hormoner. Eller en kille som tänker sova lite mer än E Helt enkelt en annan/annnorlundaliten  person med andra symptom. Kram

M73: Grattis här också! 

Vi har varit i ishallen idag. H åkte ju några gånger förra vinter och lärde sig då stå på skridskorna och "gå" lite framåt. Idag lossnade det och hon tog rktiga skär (iofs bara med ena foten ), och gled fram på skridskorna! Hon var så lycklig efteråt så hon gick in till mormor och berättade vad hon lärt sig. Mormor sa åt henne att hon var jätteduktig, och att det inte är alla fyraåringar som kan både cykla, åka skridskor och simma under vattnet. Då undrade H direkt om hon var bättre än andra barn . gullis!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink
    Drutten, vi åker om två veckor och igår tänkte jag just på det där med om barnen blir sjuka Hoppas det är en kort febertopp!

Fy fan Vi4, det var ju verkligen inte rättvist
  • Piggley Wink

H har ju inte alls fattat det där med att dansa , inga tjejgrejer förresten. Innebandy, cykla och klättra är hennes melodi

• Piggley Wink

Imorgon får båda barnen vara hemma. Det går tydligen magsjuka på förskolan fick jag veta idag, och H ska ju till fjällen på söndag. Om de inte går dit imorgon så vet vi ju att hon med stor sannolikhet inte är smittad om det inte händer något innan dess. Iofs får jag ju inte plugga då men det får det vara värt. Kom på att kyrkans barntimmar börjar imorgon, så hon kan ju vara där 9-11 så får jag iaf två timmar effektivt (om N håller sig lugn). Vi får väl se... Pluggar en stund nu så hoppas jag att jag ändå mirakulöst ska lyckas hålla mig på banan trots för lite pluggtid hea veckan. Förstår hur du känner Mandra, hoppas dina håller sig friska resten av våren!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi4: vilken kärring! Hon ska ju vara glad att du avbokade dagen innan så någon som behövde kunde få tiden. Kan du inte ringa igen och få be att prata med någon annan? Åk till akuten annars, som Mandra sa så gäller det ju att du får ro i sinnet att vila i helgen!

Mandra: Du vet väl att CSN efterskänker lånet på något vis om du vabbar en hel vecka i sträck?

M73: H har röjt på mer än vanligt det sista. Jag har liksom inte tänkt längre än näsan räcker och bara bitit ihop och tyckt det är jobbigt. Tills min mamma sa det magiska ordet trots...

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*