Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Mandra: bra sammanfattning, den borde hängas fast på alla barn så den finna där när man behöver den!

N har ju strulat med sömnen ett tag. Vi har ju legat bredvid honom tills han somnat och sedan lyft över honom i spjälsängen. Nu går det inte att flytta honom utan att han vaknar vad göra? Han sover gott hos oss men det funkar ju inte att lägga sig kl 19 för då hinner jag ju ingenting . Har försökt sitta bredvid hans säng istället men det funkar inte

• Piggley Wink

Mandra: hoppashoppashoppas det går fort över! Är det C-uppsats du skriver, eller vad? 

Jag tror mitt huvud håller på att trilla av, monsterförkylningen från hell har kommit hit  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Härligt med tomtemagi Mandra. Men du får styra upp gruppen så ni inte behöver göra allt ihop. Strategin här är dela upp jobbet men att ofta ge feedback på vad andra skrivit. Dock måste ju analysen göras ihop, men man kan mycket väl göra den ihop, skriva det som stolpar och sen kan en eller två skriva den medan de andra fixar formalism i resten...

• Piggley Wink

Håller också tummarna Vi 4. Förkylningen har lugnat sig, tack. Idag chockade vi vår föreläsare med att lämna in caset en hel vecka för tidigt

• Piggley Wink

malin: Skulle råda? För att komma runt problemet liksom

Skönt att knäet är bättre och maken hemma Drutten!

Håller på att försöka beställa julkort av bilderna vi tog i söndags. Inte lätt att få båda barnen fina på samma kort  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi4: säg till om du vill luncha eller fika, min skola ligger ju precis brevid Carlanderska (om det är dit du ska)

• Piggley Wink

Mandra: Har ingen av dina trevliga gruppkompisar antecknat så du kan få kopiera?

Jag får min hemtenta på onsdag men är gärna på fika/lunch på torsd om det är möjligt! Äta måste man ju ändå  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Usch vad jobbigt och läskigt med lillebror . Säg bara till om du orkar och kan, jag finns ändå nära Jag tänkte att du sagt att du skulle åka själv, men maken åker med nu när han är hemma då? Eller var det nåt med barnvakt som var kruxet att du skulle undersökas själv *vimsig*?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi4: menar du att han behövs , då var det barnpassningen jag kom ihåg.. Hör av dig om du har ork och tid. Jag är i stan torsd.

Mandra: stackars liten

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*