Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi har inte heller köpt för så mycket, grejor de behöver har vi ju köpt när de behöver dem, och på jul och födelsedagar så får de ändå så mycket grejor att de inte orkar bry sig om allt... Helt galet det där egentligen! Vi köper presenter åt barnens kusiner och åt några vänners barn. Vi får så otroligt mycket fina kläder av dem så då kan vi ju passa på att köpa nåt åt deras barn emellanåt...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

malin: Jag förstår precis din osäkerhet, jag känner ofta precis samma (ja, inte när det gäller foto förstås för där har jag inga prestationskrav alls ). Jag måste bara säga att ALLA bilder jag sett på din blogg och här är helt underbara! Om det inte skulle vara för att du är en enormt duktig fotograf så vet jag inte hur det skulle gå till.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

malin: Jättegärna, det vore ju superenkelt att sälja in en så bra fotograf. Det är jub bara att visa bilderna på bloggen! Synd att du bor så långt bort bara... Trist med magsjuka

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag skrev ett hjärta efter ärtis, men det funkade inte i fånen

Har oxå input till Gbg men ska lägga barn nu...

• Piggley Wink

Gbg: Min mamma (specialpredagog) säger att de aktiva barnen oftare tar längre tid innan de blir torra på nätterna. De sover helt enkelt för djupt, så de vaknar inte när de behöver. De sover djupare för att de tagit ut sig så under dagen. Kan det vara så att de barn som är väldigt uppfyllda av leken inte har tid att känna efter? H är åt det hyperaktiva hållet, så det har hänt rätt många olyckor... Jag tänker att detta kanske är anledningen?

• Piggley Wink

Härligt med förväntan Pyttis! H är superladdad för kalas för maken och N imorgon hon tyckte att hennes bästa kompis från förskolan skulle komma

Malin Eskimo kids antecknat!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*