30+ som fick första barnet 2006 *4*
H blir förresten mörk runt ögonen på ett ögonblick om hon ex sätter i halsen eller hostar några gånger. Det försvinner lika fort dock...
H blir förresten mörk runt ögonen på ett ögonblick om hon ex sätter i halsen eller hostar några gånger. Det försvinner lika fort dock...
Underbart Vi4! Godnatt, nu är första frågan på hemtentan "klar".
Bra jobbat Mandra och tack för påhejning i natt!
Gbg: Här har både leksaksaffären och Kappahl klisterörhängen..
Återgår till hemtentan, datorn la àv så jag startar om den så jag fick en FLpaus
Jag har Aloe Vera-plantor. Man delar bara ett blad och gnider med det som rinner ut. Funderar på om det går att skicka skott till er på posten? Funkar kanon på getingstick, myggbett och brännsår åtminstone...
Snippan låter inte som nåt bra ställe alls att ha vattkoppor . Det går vattkoppor på Nils avdelning och om jag räknat rätt och har tur så får han det lagom efter sista tentan. I jul ska vi bara umgås med såna som haft det så det är helt ok.
Sara: Jag har läst i andra 30+trådar att Tavegyl funkar bra, så förmodligen gör det väl det
Vi4: kram och tumhållning!
Assar: Hon har kärt sig visa upp sina features i tid alltså n har också rejäla lår, skönt att han iaf börjat gå nu!
Ja han vägre ju nästan 12 kg redan för någon månad sen, nu tror jag han vuxit på längde för byxrna blev helt plötsligt korta. Lill-tjockis har att ta av om han skaffar vattkoppor lagom till jul
malin: Är det inte så att hon VILL bli påkommen då? Kanske är för feg och lat för att ta steget själv? Fult är det iaf, hoppas att han verkligen vägrar om han inte vill göra det!