• asap

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Ja, vad roligt med en trea-våg i tråden! Hoppas så klart att även vi4 och kaz också får surfa på den vågen snart, och om det är någon mer jag glömt som har sådana tankar.
    Undrar vem som blir först med en fyra..?

• asap

Vi 4 - Tycker inte det är fånigt att ringa igen. Det är ju ingen normal situation precis, så det kan väl inte vara fel att kolla upp det som oroar dig.
    Hoppas allt är i sin ordning ändå och att det onda försvinner snabbt!

• asap

Mandra - Förstår att du är less, det tär med så mycket sjuka i huset, särskilt då man behöver lägga tiden på skolarbete kan jag tänka mig. Skönt att mamma kommer!
    Här har vi haft ordentligt med snö sedan helgen, så det har varit pulka som gällt till och från dagis denna vecka. Så mysigt!

Malin - Härligt med bara blöjfria barn! Här hann vi uppleva det några dagar och sedan kom Elsa.

• asap

Milla och Piggley - Hoppas ni kan ducka magsjukan!

malin - Härligt!

Imorgon kommer min syrra med barn hit. Vi planerar en utflykt till pulkabacken och skridskobanan (ligger intill varandra) med chokladtermosar.

• asap

Vi4 - Håller med de andra tjejerna, hoppas du har ringt igen eller åkt in och kollat? Tyvärr är det inte första gången man stöter på eller hör talas om en person med fel jobb just inom sjukvården. Har man ingen empati bör man väl inte jobba med människor.

mandra - Skönt att du lyckas se det positivt iaf, skönt att ni slipper krupp numera. Alltid nåt!

• asap

hannapanna - Känner igen det där med att de börjar slita av sig och börja om när det är något som krånglar med kläderna. Så påfrestande!

Mandra - Stackarn som har ont, och stackars hela familjen som måste rodda så mycket sjukdomar. Hoppas det är bättre snart!

kaz - Kul med gymnastik!

malinkat - Jag avundas er inte era funderingar, inte lätt att veta vad man vill. Särskilt inte innan alla alternativ är klara.

Vi har haft det helt underbart i helgen. Tänk att det blev riktig vinter iaf, så härligt att ha en halvdag i pulkabacken/skridskobanan! Varm choklad i matsäck och komma hem med rosiga kinder och rinnande näsor, trötta på ett alldeles skönt sätt. Det kändes som att vi var på fjällsemester, och så var vi bara hemma! Nu är storbarnen i backen igen, med min mamma den här gången.

• asap

Mandra - Ja, vintervädret ska tydligen fortsätta så jag rekommenderar att ni blir friska och ger er ut med pulkorna i helgen.

M73 - Varför gastroskopi? Du har säkert berättat, men jag minns inte nu.

• asap

Piggley - Hehe, det var kanske inte så mycket hur som varför jag undrade, men tack ändå för förklaringen.

Fru Kanin - Wow, har de flyttat dit!? Härligt att få åka och hälsa på, åker ni på torsdag sade du? Var försiktig på cykeln med magen och Ärtis!

• asap

Känner mig 10 kg lättare efter en garderobsrensning. En flyttlåda packad med mina gamla kläder o skor, så skönt!

• asap

M73 - Skönt att det gick bra idag!

Pyttis - Åh, vad det låter härligt!!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*