Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Det var mycket uppskattat! Våra ska också vara på förskolan kvart över sju, tror inte heller att de kommer att sjunga imorgon.

• Gladhannapanna

vI4: Trista besked om de odlade embryona! JAg hoppas ändå att det som ligger i din mage växer som det ska trots dåliga odds!!!!

• Gladhannapanna

Vi4: jag håller fortfarande tummarna tills jag är överbevisad! Fast jag fattar att det känns svårt att vara positiv med de oddsen!

• Gladhannapanna

Vi4: vilka härliga nyheter!!!!!! Visste väl det! Försök att tänka att du väntar barn och inte missfall! Sitter med ett leende i ansiktet just nu! Kram

• Gladhannapanna

Vi åkte till simhallen på förmiddagen, så mysigt! Dessutom hakade kompisar på så det var fem barn på fyra vuxna.

• Gladhannapanna

Drutten: kul med hoppkurs! Jag tog en hopplektion igår och det var jättekul men jag är verkligen ingen stjärna! Vi hoppar i princip aldrig under terminerna för att det rider några fegisar i min grupp.

• Gladhannapanna

Frk Kanin: usch så oroligt!!! Du kan säkert ringa och få komma på koll redan idag om du är orolig!!! Bm på mitt jobb brukar säga att iskall saft är bättre än vatten, antagligen sockret... Kram!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*