30+ som fick första barnet 2006 *4*
Tack för pepp ni underbara!!! Jag har faktiskt börjat så smått att hamna i rätta spår igen. Denna vecka bestämde jag mig för att jag ska göra någonting fysiskt varje dag om det så bara är en kvarts promenad. Att sätta upp träningsmål som innebär att gå på pass mm brukar inte funka men om jag kan vara nöjd med att cykla till och från jobbet (9,5 km en väg), att rida, gå en kvällspromenad eller gå till gymet så tror jag att jag kommer att må bättre än att hela tiden känna mig misslyckad! Har också försökt undvika sötsaker den här veckan, går väl sådär...
Vi har föresten testat ICAs matkasse inspiration den här veckan. Av de tre recept vi har provat var ett jättegott, ett gott oche tt sådär... Idag blir det kaviarfyllda strömmingsfiléer med potatis, eftersom både maken coh jag känner oss minst sagt tveksamma har vi bjudit hem mina föräldrar!
Kommer att köra varannan vecka under ett tag och känna om det är ngt för oss. Att slippa tänka och handla allt är ju superskönt!!! Att dessutom få nya idéer känns också bra. Jag tror att det som kändes sådär går att göra om till jättegott tex.