• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Ha ha, gulle A och vilken bra Ica!

P har fått vaccin idag. Han skrek säkert i 30 min efter. Nu ska vi börja med smakisar då han ligger under kurvan (jag tänker mer att han vaknar varannan timme hela natten och är hungrig). När vi var där för 1 månad sedan skulle man absolut inte börja innan 6 månader... Denna kurva

• kaz

Drutten: Jo, kurvan ger jag inte mycket för. Men nu vaknar P kl 00, 02, 04 och 06 och är vrålhungrig sedan har han knappt tid att äta på hela dagen och verkar ganska så mätt. Det har hållit på ett tag så vi måste hitta nya vanor... Är är ju superpigg och snäll och pedagogisk med de stora barnen... Nu är 00-flaskan laddad till hälften med välling Sov bebis sov

• kaz

Drutten: P förstår inte detta med mat men välling gillar han. Nu fick han dock sin första förkylning så ingen bättring i sikte.

• kaz

Siggan: Stor stor kram till dig! Så jobbigt med sent missfall! Hoppas du får åka hem snart och att du kryar på dig!

• kaz

Asap: Vi kör med overall också i år, en Isbjörn (stl 128, det är stora i storlekarna). Då de är svindyra har jag enbart toppat upp med en jacka från HM.

Siggan: Hoppas du mår OK! Tänker på dig.

Nu har maken åkt med Sara till op av polyper och ev halsmandlar. Känns lite olustigt!

• kaz

Siggan: Härligt att höra att du mår OK. Kramisar

Sara är hemma och mår fint. De tog bara polyperna och inget på halsmandlarna så det blev inte så "stort" ingrepp.

• kaz

Nu har Simon kräkts. Sara mår lite illa (vilket är normalt efter att ha varit sövd). Ja, ser ut att bli en härlig natt

• kaz

Bedrövlig natt men det var P som hade en el ett par rapar på tvären. Inget mer kräk men Simon är ändå hemma (och missar utflykt till Skansen).

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*