30+ som fick första barnet 2006 *4*
Håhå hej på er alla (=
Mandra: Grattis till -10 kg, bra kämpat (=
Själv så gick jag på nån svältdiet för någr aveckor sedan och gick ner 7kg på 13 dagar... Den vikten har jag hållt nu ett tag... Rör sej gärna lite uppåt men inte nedåt *grrr*
Har börjat gått mera då vi har 3 timmars fysisk aktivitet på jobbet (sedan jag blev anställd den 1 april, har tidigare gått som konsult onte inte fått nyttja denna frihet)
Försöker äta nyttigt, men har fuskat och ätit godois... Och inte kommer det bli bättre när mamma kommer på onsdag och ska vara här npgon vecka
Sen undrar jag om era 4 åringar börjat svära?
Stella har lärt sej några ord av sin bästa kompis på dagis (som jag misstänker inte har det så sunt just pga de ord hon lärt sej)
Jävla unge och fuck you (samt visar fingret, fast pekfingret då).
Har påpekat för Stella att det är fula ord att säga och att hon inte ska säga dem..
I söndags fick hon "återfall" och visade fingret för mej och var på väg att säga "Fuck you", men hon sade inget pga den blick jag gav henne...
Försöker säga att det INTE är OK att säga sådana ord...
Usch, vill inte att hon ska börja med sådana ord nu heller
Jag sade till på dagis att Stellas kompis har lärt Stella lite fula ord, men de har inte märkt av att hon sagt något, så de ska hålla extra öron öppna när de leker