Mandra skrev 2010-09-02 18:18:17 följande:
lia > Grattis grattis grattis!!
ville bara säga att jag fick svar från läkaren. De såg at tjag hade för hög puls och ganska många dubbelslag på ett dygn meeen de ojämna kurvorna var det inget de tyckkte var någon fara *phu*
Ska gå på en stadig dos betablokerare ? fast det känner jag mig lite dubbel inför och så ville de också göra ett belastningstest för att ha kollat allat och inget missat.
Så allt är troligast okej och jag är väl lite överansträngd men det kommer troligast ge med sig när jag kan stressa ner. Haha, stressa ner
För övrigt så fick Vilya ett myggbett precis mellan ögonen på näsroten i förrgår, natten mot igår så svullna hon ner över högerögat så det ser ut som en blåtira utan det blåa och natten mot idag så svullna hon mot andra ögat . Hon har ett ögonlock som går från ena ögat till andra.. de har liksom växt ihop och näsbenet är totalt utplånat mellan ögonen. Jag ringde nu på em baar för att kolla och då sa de att vi skulle ge henne clarityn i några dagar och vart det värre skulle vi återkomma snabbt för det fick itne svullna mer än det gjort.
Hon har för övrigt inte reagerat på myggbett så de svullnad förut. Bara att det kliar i veckor och att hon kliar sönder sig.
En överkänslighets reaktion får jag för mig , satte sig olyckligt och ögonens mjukdelar har ju en tendens att svullna upp.
Läskigt med myggbettet. Säkert att det var ett byggbett då? Men vet själv att d ekan svullna upp. Stella blev myggbiten på armen. En liten prick som sedan svullnade och blev stort som ett getingstick. Tog henne till HC och där fick hon 5 kortisontabletter.
Jag själv är också allergisk och mina myggbett finns kvar i ett par veckor. Bromsbett fick jag i sommar och jag har fortfarande rodnad där jag blev biten, och det är över en månad sedan.
Läskigt med hjärtat också, men kan ju vara stressrelaterat. Du får försöka stressa mindre om det går
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Så gott det går iallafall.
Jag väntar på svar från bemanningsföretaget angående jobbet så jag vet om jag börjar på måndag och vilka tider jag kan jobba (=