• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Halloj, här har barnen också testat nagellack, läppglans och tom lite ögonskugga. Men svart mascara - det såg liksom ut "på riktigt" Jag är nog inne i en fas där jag har svårt att förstå varför många i min omgivning vill att barnen ska bli så stora.

Asap: hos oss var det utan barn.

• kaz

Mandra: Nej, jag orkade inte stressa på barnen i morse och em hämtar maken. Det får bli imorgon! Härligt att det går framåt med tentan!

Milla: Krya på er! Tufft med alla dessa sjukdomar!

GHP: Hoppas det lugnar ner sig - dansuppvisning och kalas låter som mycket att se fram emot! Krya på dig!

• kaz

Asap: förlåt men jag blev så full i skratt! Drama på hög nivå. Vi är ännu inte där men kanske att hon vill testa er och vilka reaktionerna blir!

Pratade med Simons lärare idag. Det var ett bra samtal och han skulle hålla ett extra öga på Simon och vilka han umgås med i klassen. Sedan var han medveten och ogillade alla de vilda lekarna som förekommer - ngt de jobbar aktivt med och som han menade att Simon inte deltog i. Skönt, jag har oroat mig för att han ska tvingas till lekar han egentligen inte vill delta i för att bli en i gänget. Men det verkade samtidigt inte som Simon var direkt utanför heller. Men här häller det nog att följa upp! O

• kaz

Sådana skridskor har vi med. Jag hoppas att barnen kan ha fjolårets skridskor. Funderar på att ta dem till en ishall och se om de har sådana där att hålla sig i. Förra året vågade Sara inte åka alls och jag är själv kass. I år vet jag inte om jag vågar åka med magen

• kaz

Stackars Elvira! Puh, jobbigt när de har så hög feber! Hoppas det vänder nu!

• kaz

Malin: Hoppas ni mår bättre idag!

Allt såg fint ut med bebis på dagens UL! Puh, jag har oroat mig så! Bf blir 19 april (men säkert senare som de andra 2 busarna). Nu presentation på Riksbanken - det är jag också nervös inför!

• kaz

Nu ska jag skriva ngt jag tänkt på i flera dagar - härligt Malin att lägenheten är såld! Det är alltid ett oroande moment med stora summor i luften! Kram

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*