30+ som fick första barnet 2006 *4*
Kaz, så trist med sjuklingar, men barnen får ha sin pappa för sig själva några dagar iaf
assar, nej det kan ju vara bara värmen, nu verkar det bättre med törsten men han var superhängig i går.
Vet ni att jag blivit grundlurad av cateringfirman!? Det är ingen firma, jag som alltid brukar kolla upp allt så noga, nöjde mig med att han sagt och skrivit att han har f-skattsedel. Nu vid närmre koll har han kronofogden efter sig, ingen firma och ingen F-skatt. Jag känner mig så lurad, han har ju faktiskt uppgivit attt han har firma och F-skatt. Jag var ju dessutom så urbota korkad att jag betalde in 5000kr i förskott förut, så de pengarna är nog borta för alltid. Gah, är både arg, men mest ledsen och trött. Tur att mina fantastiska toastmastrar fixat en plan B och en plan C. Men fy för att lita på någon först, sedan börja bli mer och mer misstänksam, men inte orka göra något åt det och så slutar det så här med mindre än 2 v kvar. Dessutom tror jag att han kommer att gå i taket när jag nu ska försöka häva avtalet. Bäst att stänga av telefonerna några dagar.