30+ som fick första barnet 2006 *4*
tack vad snälla ni är, jag var på ett sätt beredd på att om man startar en utredning kan man få veta saker man inte vill veta och har varit ganska orolig eftersom det inte tagit sig på 10-11 månaders försök och de andra 3 gångerna har gått så pass lätt, men jag hade nog faktiskt inte alls väntat mig att det skulle se så dåligt ut! Har ju regelbundna cykler med tydlig äl både med tempkurva och med äl-stickor, men de har börjat bli lite kortare (flera gånger bara 26 dagar), det är ett dåligt tecken. Och jag hade nog trott att vi ändå skulle få ett barn till, det är det jag sett framför mig, det känns jättetufft att tänka att det nog inte blir så. Och så tycker jag att vi varit så korkade som inte började tidigare med syskonförsök! Maken försöker påminna om allt som varit och att vi inte kan ändra det osv... Det blir väl inte bättre av att jag redan är rätt nedsatt, var på företagshälsovården förra veckan eftersom jag är så trött och inte mår bra, de rekommenderade sjukskrivning i 6-12 månader eftersom mina "stressymptom var så allvarliga". Det är jag nog inte beredd på, men jag överväger att bli sjukskriven på deltid faktiskt. Nu ska jag inte tjata mer om mig, har redan dåligt samvete över att jag varit så dålig på att kommentera i trådarna så länge.