Mandra, jotack det känns bra! Men, jag börjar bli lite nervös, har ännui inte fått några förfrågningar... egentligen vet jag ju att det är tidigt att säga, och Google Adwords har ännu inte satt igång. Funderade på en annons på Facebook också, har ju gjort en sida där, så jag kan nå ut till lite tyskar, men jag vet inte. Så, lite trögt känns det när allt kostar pengar och inget kommer in, ja ni vet. Men hoppet lever
Härligt med kidsen Mandra, en myskväll med den ena och en härlig bortakväll för den andra
Trevligt med lite socialt liv Assar Ibland glömmer man nog att vårda det där.
Juni, hur går det?
T är nu på väg tillbaka med barnen, han ringde just och sa att Alfred kräkts i hela bilen..... blääääää.... stackars liten. Men så en fråga, har ni varit med om att era barn blivit åksjuka plötsligt, fast de inte varit det innan? Han blev lite blek sist vi åkte långt också, inte hela tiden, men plötsligt så. Och han åker ju framåtvänd nu. Jag hoppas att det är åksjuka, nu ska ju T vara borta till tisdag också. Men jag tycker det är så märkligt, han hade somnat och så plötsligt vaknat och kräkts....