30+ som fick första barnet 2006 *4*
Sara, ja, Feng Shui:a du också lite grand Jag började med att lägga E med huvudet vid fotändan, hahahaha! Men, nu är allt faktiskt back to normal, så jag tror att det bara var en "vi är hemma igen efter semestern" fas......
KRAMAR till Sirre....
Kaz, Sara har pippi på Pippa, Alfred har pippi på Blixten McQueen. Vissa dagar blir jag nästan galen Imorse ropade han Mamma! Mamma! kl 5.30, och jag tänkte att han drömt något hemskt. Vad sa han? Jo, först ett Blixtencitat och sen sa han att "En annan dag (som allt brukar börja med;) kan vi köpa en stooor Blixtenbil?" Eeehhh?? Kl 5.30 var jag rätt trött efter att ha kört hem från DK igår kväll (och Alfred somnade inte i bilen utan höll låda i 2 h ) och sa endast att "Alfred, vi ska inte köpa fler Blixten saker nu". Varpå han började storlipa och E vaknade och ja, så var dagen påbörjad. Han äter, sover, andas, ÄR Blixten, just nu leker han och citerar filmen. Indoktrinerad? Kanske dags för avvänjning På många vis är det roligt att han verkligen fastnat så för något, men jisses, ibland ligger nerverna utanpå Och idag är jag bara TRÖTT och utan tålamod...
Låter härligt med Kolmården! Ska försöka hitta något trevligt större Zoo här (vi har ett jättebra i stan, men vill ha mer Kolmårdenstil), kanske kan man ta en sensommartur.
I övrigt försöker jag komma igång med min nya tyska hemsida, men det är så mycket som stökar, så jag har inte kunnat komma igång. Med lite tur så är jag snart i mål! Visitkort på G och Flyers ska beställas. Svåraste uppgiften är att sätta priser...... men det ska bli kul när allt är mer eller mindre på plats!