malin: Jag skulle nog säga att när det gäller bröllop så får fotografen gärna ta ett par fina "uppställda" kort även efter själva bröllopet, och heeemskt gärna se till att alla brudens syskon är med på kort innifrån kyrkan (så att bruden slipper få ännu mera negativ kritik angående bröllopet i efterhand).
Vår fotograf tog jättefina kort på oss innan bröllopet, fotade i kyrkan samt på kyrkbacken efteråt. Han sammanställde en CD med musik som vi hade fått välja själva, samt gjorde en fotobok. Men det hade varit skoj att få några fina "bröllopsbilder" när Gabriel var med också, och han sov fram till själva cermonin. Och när vi tittade i fotoboken tllsammans med mina systrar påpekade min tvillingsyster stött att "det faktiskt hörde till vett och etikett att fota alla i brudparets familjer". Hon finns nämligen inte med på ett enda kort...
En liten parentes är att makens syster inte heller finns med på kort innifrån kyrkan - men det berodde på att hannes man inte använde GPS:en, utan åkte fel så att de hamnade i Nyköping istället för i Arboga. Så de missade hela vigseln
.