Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Mandra: Stackars Vilya, H bryr sig inte om värmen, det är mest den gravida mamman som känner sig svimfärdig emellanåt. Kan du inte sätta på henne en blöt keps/solhatt när det är som värst? Jag blir iaf mattast när jag blir för varm om huvudet...

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Mandra: Det är ingen fata med mig, det är bara i värme över 25-28 grader om det är vindstilla och sol som jag får lite svimningskänningar. Hoppas liten V mår bättre snart, jobbigt att vara så påverkad

Milla: Härligt att G kan kissa sovande , hoppas han sover länge så det inte blir morgon alltför tidigt!

Hs ena framtand har blivit missfärgad, det bvar bara några veckor sedan vi var hos tandläkaren på treårskontroll, och då syntes det ingenting. Ringde idag och fick en tid imorgon kl9.10, älskar servicen hos vår folktandvård här!

• Piggley Wink

Assar och Mandra: Ja, hon har slagit i några gånger, vi har väl varit hos tandläkaren 4-5 gånger under sista året... Jag slog i en mjölktand och fick ett ärr (ett brunt streck) mitt på den vanliga tanden så jag vill gärna få med det i journalen så att hon får fixa till färgen på den senare om det behövs...

Skönt att Vilya fick må bättre idag!

• Piggley Wink

Vi4: Kul att se dig och vilken bra info!

Kanin: Kram och kul att se dig här också!

Jobbigt med äggallergi men det verkar som ni har bra strategier för att baka och laga mat utan. H älskar ägg så det går alltid ner även om hon är sjuk och inte vill äta annat. Skönt att hon tål det!

• Piggley Wink

Vi4: Klart du är värd godis! Skönt att renovera innan ni flyttar in! Hoppas ni får vara friska så du får klart din jobbgrej och kan fokusera på roligare saker!

• Piggley Wink

M73: Jag premiärlämnade ju H på "Småland" förra gången vi var på IKEA, med en kompis som är 6,5 år. Hon skulle nog gärna gör aom det!

• Piggley Wink

Vi 4: Hälsa och gratulera Huldastina!

Pyttis: Härligt med outletshopping! Vi har varit där en gång och köpte massor, för visst var det lager 157?

Mandra: Låter underbart med Stockholmsresa!

• Piggley Wink

Pyttis: Ja, Skroten i Skene och Pelle Vävare har jag varit på nån gång i barndomen... Bra att veta att det finns närmre än 157, har du nån länk?

Grattis Mandra! Underbart! Det besked man får nu är väl definitivt? Men glöm inte att svara i tid, så du säkert får din plats! Jag troddee det var andra antagningen som kommer om en månad, då alla svarat så att de kan ta in fler där det finns plats...

• Piggley Wink

Mandra. Jag klickad också ja direkt jag såg det Tänkte precis som du! HURRA för att vi kom in på våra förstahandsval i höst!

Dax att ta in H för en dusch, pyjamas och välling..

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*