30+ som fick första barnet 2006 *4*
aaajjjjj malin, hur ska det gå? Det där ärret flyttar väl liksom inte på sig
aaajjjjj malin, hur ska det gå? Det där ärret flyttar väl liksom inte på sig
malin: Jag har inte provat de vadderade trosorna själv, bara dem från hogengard. Hon har förresten en sida på FB också, försökte tipsa dig där idag men det funkade inte, återkommer. Annars kan du säkert klicka på henne när hon kommenterat nåt jag skrivit, det är ju hennes efternamn som är företagsnamnet
Tips till er andra förresten är att sport-behåarna är underbara - inte bara trosorna
Sport-behåarna gillar jag skarpt, de är de enda jag använder sedan hon började tillverka dem . Jag använder dem ofta till vardags också, bara föra tt de är så sköna. När man vill ha mer klyfta så får man ju ha nåt annat men det beror ju på vad man ska ha över
Jag vet inte hur hööks trosor är, har inte provat dem. Är väl lite partisk men jag har haft mina HH trosor i några år, de har varit med i minst ett år med minst två hästar per dag och tre par trosor, och ser fortfarande nya ut.
Ni andra: Visst är det härligt att diskutera sportunderkläder
malin: De torkar superfort, minst över natten. Det är ingen bomull i dem så de blir inte blöta när man svettas heller Nej, såklart inget annat under.. Det är just det jag har emot att prova vadderade trosor, verkar jätteäckligt om man svettas i dem och får gå fuktig tills man är klar i stallet
malin: Hoppas du blir nöjd!
Milla: H kramade om mig och sa att jag kunde sova en stund till idag när hon gick upp med maken , trist att jag bara fick dra mig i typ 5 min för att jag skulle till skolan
Oj, det var stora frågor som kom upp idag. Jag har inga såna egna erfarenheter men skönt att ni är flera som kan hjälpa varandra. Ville bara säga att jag precis som Mandra tror att det var bra att du började gråta så att det verkligen blev allvar. Hon stänger ju av tänkandet men om du kan beröra känslorna så kanske du kan nå henne? jag tycker absolut att du ska tala med överläkaren, han kan säkert hjälpa dig att utarbeta en strategi, och eftersom han tagit kontakt med dig så har du ju en kanal öppen för kommunikation! Som jag upplever sjukvården så är det svårt att hitta en kanal in, men när man väl nått den så är de allra flesta supergulliga och proffsiga.
Pyttis hittade ju en egen kanal in, antar att det behövs nåt oväntat för att det ska funka, men du har ju en bra kanal nu, använd den!
Minimalla: Man behöver inte alls bita ihop och vara nöjd med den utbildning man har, det är bara att läsa en till Det är kul att plugga och superintressant! Iofs är var 8:e vecka (tentaveckan) rätt trist, men det får man stå ut med
malin: Håller alla tummar och tår för att ni kan prata med varandra idag. Och visst är de kloka och gulliga, barnen. H klappar mig på ryggen och säger "Nu känns det lite bättre?" eller"Nu har du inte ont i ryggen längre". Skönt att du kunde skriva mail, men jag tror det är viktigt att gråten och känslorna också kommer fram för som sagt måste deras känslor beröras.
Så ledsamt att läsa om era föräldrar och föräldrarelationer, jag tänker ibland att mina är tjatiga - men de är helt underbara! De ställer upp på allt och finns alltid i närheten när de behövs. Svårt att relatera till er som inte riktigt vet hur dagsformen är och därför tycker det är jobbigt att ringa. Det är så galet att barnen ska behöva ta hand om föräldrarna redan, det känns som det skulle vara senare i livet. Jag har nära vänner med liknande situationer, men de tycker det är jobbigt att prata om det.
Kram på alla med trasiga föräldrar. Tänker mkt på er!
Skönt malin! Kram på dig, ladda nu för nya samtal!