• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Mandra: så bra skrivet! Tror även jag kommer vända mig till dig när jag känner mig värdelös - dessvärre rätt ofta i dessa relationskristider... Här kör jag också somna själv. Tog inte så lång tid för dem att somna faktiskt! Kramisar

• kaz

Vi4: Japp, hem och sov. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Stora besvikelser är oerhört energikrävande så det är lika bra att vila. Finns det inte ngn du har förtroende för som kan läsa (om du känner oro)?

Mandra: känns tryggt att veta! Ja, vart vill man och hur hamnar man där? Just nu samlar jag också kraft. Snart är det dock dags för mer kreativa dagar. Helst vill jag gömma huvudet i sanden och hoppas det blåser över men det kommer inte att funka denna gång.

• kaz

Mandra: ja, det är helt otroligt! En vänskap jag verkligen värdesätter! Och med de orden hoppar jag i säng! Stor stor kram

• kaz

Assar: vilken resa! Förstår att ni haft många känslor och tankar att brottas med! Skönt att allt såg fint ut i slutändan och att ni fick träffa en klok läkare. Hoppas att du känner dig lugnad och hoppas även på mindre stress på jobbet framöver.

Stor kram till alla med struliga magar. Även jag har en sådan. Måste säga att jag mådde toppen i Thailand - där är ju i princip allt mjölkfritt. Jag har ändå testats mot det flera ggr utan att ha fått den diagnosen. Funderar på att dra ner mitt intag ordentligt.

Vi4: bra att du mailade och frågade rakt ut. Så skönt med positiva besked! Kör hårt nu

Pyttis: kul med skridskor! Simon har åkt 3 ggr med dagis. Första gången tyckte han inte alls om det och tredje gången tyckte han det var toppen. Då hade han fattat grejen

På sön går Simon på idrottslek. Föräldrarna brukar sitta utanför men ibland vill Sara kika in och se hur det går. Och då upptäckte jag att Simon var helt odräglig! Han skulle inte vara med, göra tvärtom osv osv Han bokstavligen sabbade för alla andra barn genom sitt beteende. Jag blev SÅ förvånad och tokarg och ingrepp. Tog ut honom och förklarade ett och annat! Har funderat över om jag gjorde rätt men tror nog att det var det! Ledaren är rätt ung och det var uppenbart att Simon spårar ut - har aldrig sett detta tidigare! En riktig skitunge men nu blir det troligtvis inte så mer!

Måste sluta...

• kaz

Vi4: håller tummar och tår för att det går som du vill imorgon. Stor stor kram

Tack för all support! Känns skönt att höra!

• kaz

Och juni; vi kämpar på här hemma. Tack för omtanken. Har bokat in maken på en date i nästa vecka. Får se hur det går! Kram

• kaz

Mandra: härligt vännen

Vi4: den 7:e juni låter perfekt! Tänk om det kan bli så bra

Malin: låter mysigt

Sara har varit magsjuk men är pigg igen. Tydligen var typ 13 barn hemma idag. Måste nästan vara maten för det är inte kräksjukan. Simon har klarat sig men har förkylning på g.

• kaz

Stor kram till Gbg! Hoppas att du snart känner dig piggare!

Så skönt Vi4! Ja, precis som ngn sa så får du tänka på allt kul du kan göra med E i sommar! Hoppas på massor med inspiration och energi! Kram

Assar: härligt att vara tillbaka på banan!

MalinK: mysigt!

• kaz

Vi4: allt bra här el det rullar på. Sjukt mycket på jobbet och barnen fortf krassliga (men det är A också så han är hemma). Läser här var dag men tycker inte att jag har ngt att skriva...

Pyttis: skönt med lite egen tid! Hoppas ryggen blir bättre snart!

Juni: hoppas n kryar på sig och då på bättre sömn! Kram

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*