30+ som fick första barnet 2006 *4*
Hej svejs på er!!
Har inte varit inne här på evigheter. Jag tog en medveten paus för jag kände att jag bara blev stressad och inte hann med alla måsten och borden i vardagen. Nu satt jag och betalade räkningar och snubblade över länken. Har bläddrat lite i tråden och inser att jag saknar er massor. Såg att ni frågat efter mig också och det värmer ju i hjärtat .
Som Vi4 skrev så har jag precis börjat jobba hos henne, vilket också innebär att jag pendlar så det är ju inte helt omöjligt att jag surfar in till er via iPhonen framöver. Jag har ju varit hemma två år nu så det är verkligen en ren fröjd att få komma hemifrån om dagarna. Att ha vuxet sällskap, kunna gå på toaletten i fred och dricka kaffe och äta lunch utan att någon drar i byxbenet eller skriker i falsett i örat. .
På tisdag börjar Stella dagis efter sommaruppehållet och veckan efter det ska J skola in Charlie . Både sorgligt och skönt att inte delta i inskolningen. Det blir nog bättre när han gör det, han är inte lika blödig som mig - tror jag .
Nu ska jag inte bli sittandes här.... ville bara skriva att det var kul att se er. Får försöka uppdatera mig lite framöver så jag hänger med i diskussionerna.
KRAM!!